Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Vannspeil... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Her ville jeg tatt noe sånt som 1 cm beskjæring oppe slik at diagonalen som trærne oppe til venstre danner går rent ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet da jeg tror det øke spenningen. Scroll opp og sjekk. Ellers fint utsnitt i godt lys med god dybdeskarphet og farger. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Her ville jeg tatt noe sånt som 1 cm beskjæring oppe slik at diagonalen som trærne oppe til venstre danner går rent ut på øvre ramme med litt luft fram til hjørnet da jeg tror det øke spenningen. Scroll opp og sjekk. Ellers fint utsnitt i godt lys med god dybdeskarphet og farger. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig , positivt og konstruktiv kommentar . Har lagt ut to versjoner av bildet hvor jeg tror at v3 er nærmest ditt beskjæringsforslag . Synes det er litt vrient å få en bra avslutning når det er slake buer i fjell/åser osv . i hjørnet . Og i tillegg er trekledd som her . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg