Rasmus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når jeg går inn på innstillingene til nfsu der det skal komme opp en liste med tilgjengelige skjermkort, er det bare en blank combo-boks Har et voodoo5 5500 skjermkort med 64 mb ram, og systemkravet er 32 mb skjermkort.. ellers så møter jeg resten av spesifikasjonene..900mhz, 512 ram, winxp kjipt å betale 400kr for et spill man ikke får startet Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror du må lese readme filen og se om det er støtte for voodoo kort i det heletatt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Sakset fra readme fila: The following major D3D chipsets are supported ATI Radeon 7500 or greater Intel i865 Matrox Parhelia NVidia geForce2 or greater SiS Xabre 400 While Direct3D supports a wider variety of 3D accelerator devices, the behavior of NEED FOR SPEED UNDERGROUND cannot be predicted in these situations. På tide å oppgradere, Rasmus... Endret 4. desember 2003 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jada, men jeg skulle gjerne fått det inn på gammelmaskinen også for multiplayeren sin del Dessuten er det lenge å vente på at posten skal levere nypcen min btw. tror dere spillet går inn på en laptop med ati mobility radeon (Hp ze4417). En kompis som har det og vi tenkte på å spille multiplayer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er ikke vodoo korta bare støttet med thirdparty drivere i xp (hvis man ikke bruker standard windows driver, som suger)? Hadde problemer med mitt vodoo banshee 16mb PCI kort i xp i alle fall (generellt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå