Roar Kneppen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg har ikke prøvd, men tenker kanskje også en beskjæring som fjerner hele det blå feltet ute på venstrevingen hvilket samtidig plasserer lille røde ut av midtstilling og mer mot det gyldne snitt. Men slikt må prøves for ikke alltid blir resultatet som man har tenkt. Men her jo også flere muligheter for versjoner med f.eks. et kutt på oversiden av stokken også. Det rare er jo at ofte ser man ikke slike muligheter før etter at man har lasta opp bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Har du også tatt ferie? Disse scrollingene til Roar skal du ikke ta så tungt:-). Det er ikke alltid jeg er enig der. Men prøv å plassere naustet i det gylne snitt her. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg har ikke prøvd, men tenker kanskje også en beskjæring som fjerner hele det blå feltet ute på venstrevingen hvilket samtidig plasserer lille røde ut av midtstilling og mer mot det gyldne snitt. Men slikt må prøves for ikke alltid blir resultatet som man har tenkt. Men her jo også flere muligheter for versjoner med f.eks. et kutt på oversiden av stokken også. Det rare er jo at ofte ser man ikke slike muligheter før etter at man har lasta opp bildet. Roar Har du også tatt ferie? Disse scrollingene til Roar skal du ikke ta så tungt:-). Det er ikke alltid jeg er enig der. Men prøv å plassere naustet i det gylne snitt her. Mvh Gunnar Heisann gutter! Beklager at jeg er litt fraværende for tiden, det er bare litt mye som skal gjøres utendørs for tiden. Jeg tenkte jeg skulle være litt vågal her og sette naustet utenfor det gyldne snitt, en må tenke litt annerledes innimellom også, ikke sant? Men jeg ser jo også at det blå åpenrommet på venstrekanten ble litt uheldig da. Jeg lytter alltid til alle kommentarene jeg får, det er ikke alltid jeg er enig, men det er jo det som er spennende; at vi ser ting på litt ulike måter. Jeg legger ut et bilde til V2, av samme motiv, men litt mer klassisk snitt. Begge bildene er rett fra kamera. (har ikke tid til dillog dull..) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 V2 ble mer etter boka etter hva jeg kan se på mobilen. Fra å være rett fra kameraet er dette godtkjent - hadde sikkert ikke gjort det bedre selv. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Siden bildet ikke er redigert så blir det jo fåfengt å klage på element ut i nedre høyre hjørnet. Men det kan du jo se på når hobbysnekringen utendørs er gjort og det sedvanlige Vestlandsregnet siler ned. Ellers har jeg så absolutt sans for utsnitt komp. og vinkel. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg