LMH1 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Finnes det alternativ til Elgato Eve Energy Homekit? Tror dere slikt kan få Justervesenet godkjennelse for måling av strøm? At målingen er så nøyaktig at det kan brukes å leie ut i hus? Eller blir det som andre målere til 100-200 kr må regne med 1-5% avik. For det virker ikke ut som AMS målere kan måle per utstyr og få detaljert hva som brukes strøm og når. Er sikkerheten god på slik utstyr eller må man regne med hull? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg har 4 av disse men med HomeKit da jeg har Apple. Vet ikke om det kan få godkjenning eller ikke, men hvordan skal du få brukt slike til å overvåke all strømtrekk? Da må du jo plugge slike overalt, og hva med skjult/fastkoblet installasjon? Hva med utstyr som trekker mer strøm enn de er godkjent for? Hva med komfyr som har annerledes støpsel? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 Er kun soverom jeg vurder det, synd det ikke har støtte for android\windows phone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå