Redaksjonen. Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 En italiensk kirurg har planer om å foreta verdens første hodetransplantasjon på et menneske i desember.Hodetransplantasjon: Rotter overlever med et ekstra hode 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 WHATA HELL. Hvordan? 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Det må ha vært kjedelig for donor-rotta å våkne opp som "ryggsekk uten lemmer" oppå en annen rotte.. Jeg antar at litt av poenget til russeren må være at hodet hans skal kunne styre en fungerende kropp, ikke bare at én uvirksom kropp byttes ut med en annen uvirksom. 4 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Det må ha vært kjedelig for donor-rotta å våkne opp som "ryggsekk uten lemmer" oppå en annen rotte.. Jeg antar at litt av poenget til russeren må være at hodet hans skal kunne styre en fungerende kropp, ikke bare at én uvirksom kropp byttes ut med en annen uvirksom. Han blir nok lam, men levende. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Re: Overskriften. (ikke bry deg om kjeven min på gulvet, skal plukke den opp når jeg går) Jeg er ikke like overrasket over at en rotte overlever etter at et hode er sydd på den, som at et hode overlever etter at det er sydd på en annen rotte. 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Et grotesk og meningsløst eksperiment som aldri ville blitt godkjent ved noen vestlig instutisjon. 1 Lenke til kommentar
Darkwicca Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 - "Pasienten får dessuten legemidler slik at ikke hodet støter fra seg den nye kroppen." Tror faktisk det er motsatt, at kroppen ikke avstøter hodet... 2 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Det må ha vært kjedelig for donor-rotta å våkne opp som "ryggsekk uten lemmer" oppå en annen rotte.. Jeg antar at litt av poenget til russeren må være at hodet hans skal kunne styre en fungerende kropp, ikke bare at én uvirksom kropp byttes ut med en annen uvirksom. Hva med å bruke en sjimpanse, sterkere kropp, mindre ventetid og betre analogi. Endret 7. mai 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Et grotesk og meningsløst eksperiment som aldri ville blitt godkjent ved noen vestlig instutisjon. At det er grotesk kan jeg være enig i, men meningsløst er det da på ingen måte. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jo, det er meningsløst, det beviser ingenting man ikke allerede visste, og hjelper heller ikke på noen som helst måte. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Jo, det er meningsløst, det beviser ingenting man ikke allerede visste, og hjelper heller ikke på noen som helst måte. Dette er jo regelrett feil. Å sette et hode på en annen kropp er en enormt komplisert affære som vi har veldig, veldig lite erfaring med. All erfaring vi kan få med det før vi prøver det på mennesker er ekstremt verdifull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå