Rayen99 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Hei, har en Volvo v40 som jeg gjerne vil bytte navn på i min bluetooth liste. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Volvo V40 har vel eksistert siden 1995 og til i dag. Iløpet av disse årene har der nok vært ganske mange forsjellige spillere i disse bilene. De eldste hadde nok ikke bluetooth, men det ville fortsatt hjulpet om du nevnte hvilken årsmodell du har\navnet på stereoen din Lenke til kommentar
Rayen99 Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Har en Volvo V40 2015 med high performance lydanlegg! På mobilen kommer bilen opp som "My V40", skulle gjerne endret det! Takk for svar ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Sikkert under innstilinger på spilleren Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hva er vitsen med å få byttet navnet egentlig ? Har du flere V 40' er parret med mobilen ? Man vet jo hva man har paired med enheten sin liksom. Hadde jeg hatt to Volvoer ville jeg gjerne hatt modell type Lenke til kommentar
Rayen99 Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 Hva er vitsen med å få byttet navnet egentlig ? Har du flere V 40' er parret med mobilen ? Man vet jo hva man har paired med enheten sin liksom. Hadde jeg hatt to Volvoer ville jeg gjerne hatt modell type Har flere koblet til ja, er bare lettere å holde styr på tingene. Vil bytte til noe på A så den er øverst på listen Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Sikkert under innstilinger på spilleren Det ligger under "innstillinger", ja, men på mobilen, ikke i bilen. På Android: Trykk på "tannhjulet" til høyre for "My V40" under Bluetooth-enheter, skriv inn nytt navn i dialogen som kommer opp, og trykk OK. Ferdig. På iPhone: spør en iPhone-nerd om det er mulig. (jeg skal ikke utelukke at det er mulig å endre "default-navnet" på spilleren, men på Android-mobiler kan det i alle fall endres enklere der...) Endret 7. mai 2017 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) På iphone får man ikke endret. Der er man nødt å beholde enhetsnavnet den eksterne enheten presenterer. Jeg har ikke funnet på min V60 sitt infotainment system at "My car" "min volvo" kan redigeres i bilens instillinger. Ville spurt en tekniker/mekaniker om det på neste service. Edit: Viser kun My V40 , ref pairing from phone. http://support.volvocars.com/uk/cars/pages/owners-manual.aspx?mc=Y555&my=2015&sw=14w20&article=018db8ea37adcff0c0a801e8009c47cf Endret 7. mai 2017 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) På VW (og formodentlig resten av VAG-familien), så kan standardnavnet (VW Phone) i alle fall endres fra bilens side: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=363206 Endret 7. mai 2017 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå