Shaky-Shaky Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Tenkte spesielt på steder med flere computere folk kan bruke i fritiden? Noen som vet? Lenke til kommentar
Keninja Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Tenkte spesielt på steder med flere computere folk kan bruke i fritiden? Noen som vet? Jeg tenker det er viktigere å ende opp med en tjeneste som du kan trives med gjennom førstegangstjenesten, enn å prioritere hvor det er best gaming-pc'er. Tjenestene er lagt opp litt forskjellig slik at det er ikke alltid man får noe særlig fritid og må rett til sengs etter vakt. For å svare på spørsmålet ditt mener jeg Kjevik var i ferd med å få noen PC'er nå over nyttår etter jeg var ferdig der i høst. Ørland har vel 5-6 pc'er, Sessvollmoen har noen og Andøya har to. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Velferden i Bardufoss er veldig bra. Biblioteket har en 2.etasje med flere pcer, Playstations, og stor TV. Endret 7. mai 2017 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå