Shaky-Shaky Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Vet at det kan høres dumt ut å bry seg om det, men skal til NTNU for å bli en dataprogrammerer rett etter endt førstegangstjeneste. Og vil gjerne Ha muligheten til å studere med internett på rommet. Noen som har vært på ulike tjenestesteder og som vet om noen tjenestesteder som hadde wi-fi i rommet? Setter stor pris på om noen hadde noe info. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Vi hadde wifi på kaserne i Bardufoss. Dette var helt ubrukelig, så hvert rom gikk sammen om å kjøpe sitt eget modem og betalte for sitt eget abonnement. Det var forøvrig i førstegangstjenesten jeg startet å programmere selv. Hvis du sørger for å bli plassert i gokk, er det ikke så mye å ta seg til, så det er enkelt å holde seg dedikert til å gjennomføre diverse kodekurs. 1 Lenke til kommentar
almond Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Ville ikke tatt noen sjanser her, har ikke hørt om noen som har wi-fi på rom. Hotspot fra mobilen er knall, men skal du se masse youtube osv må du tenke på hva slags abonnement du har. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 De nye kassernene på Rustad leir har Wifi (Bardufoss). Det vil si for de som er i Sambandsbataljonen og og CSS. Helt OK når du skal surfe, YouTube osv, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Dette er noe de ofte unngår bevisst for å forhindre "brakkesyke". Jeg ville heller satset på et greit mobilabonnement, og brukt hotspot. Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 da anbefaler jeg garden, på rekrutten var det ganske shitty men du har nesten ikke tid til å sitte på pcen de første 2 måndene, når du kommer på huseby derimot så er det suverent nett, velg kp5 så slipper du å sitte på vaktlokalene som ikke har nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå