Kobraz Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Hei. Noen som har kode til et whois-oppslag ala denne: http://whois.india.dj/whois/193.69.165.20 Jeg kunne tenke meg at jeg fikk opp denne informasjonen om min ipadresse når jeg kommer inn på siden, men at jeg også har mulighet til å søke på en annen ip-adresse. Gjerne i to forskjellige koder. Venter i spenning. Finner jeg noe brukbart selv så skal jeg dele det med dere. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ett veldig simpelt skript er å bruke passthru() eller exec() til å kalle OSet sin whois kommando $ip = escapeshellarg('127.0.0.1'); passthru('whois ' . $ip); // eller exec('whois ' . $ip, $output); echo implode('<br/>', $output); Lenke til kommentar
Kobraz Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2017 Ett veldig simpelt skript er å bruke passthru() eller exec() til å kalle OSet sin whois kommando $ip = escapeshellarg('127.0.0.1'); passthru('whois ' . $ip); // eller exec('whois ' . $ip, $output); echo implode('<br/>', $output); Takk, det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå