ProphetSe7en Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Lei av at de fleste micro-usb kabler blir ødelagt i feste, og dermed ikke vil bli værende i mobilen under lading. Så fremfor å kjøpe nye billige kabler som bare varer en liten stund ønsker jeg nå å kjøpe noen som faktisk har litt kvalitet over seg. Så noen som har et merke å anbefale der micro-usb pluggen ikke mister de små "taggene" etter en liten stund? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Du mener USB A (3.1?) til Micro-USB? Jeg slenger meg på, jeg. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Var det noen som fant noe? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg kjøpte Anker Premium. Fungert strålende siden jeg fikk de, men det gjør jo alle det første året Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Trekker tilbake min anbefaling av disse. Siden sist innlegg så har "taggene" på topp av kontakten falt av på 2 kabler. Kjøper ikke disse igjen. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kjøper alt av kabler og koblingsdeler på Aliexpress. Sortere på antall salg og review så finner man ofte greie saker og ting. Ikjøpe en noen forskjellige iphone ladekabler til 16 kroner stykket. Fungerer som de skal. Sikkert det samme med USB/Android kabler. Ser ingen grunn til å betale 99-249 for objekter som blir utsatt for så mye fysisk slitasje. Bedre å ha et lager og bytte når en kabel ryker. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170809001839&SearchText=micro+usb Går ikke god for noen av disse kablene, men ser man på tilbakemelding og karakter så har vel den øverste her 5 stjerne og over 80000 salg så det bør nok være bra. Ville bestilt noen og sjekket. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Vil heller ha noe som varer enn å bytte ut hver 3-4 måned. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Mikro-usb kabler er forbruksvare. Delene er så små og delikate at de ikke tåler mye før noe ryker. Eneste kabelen jeg har nå som virker bra etter 4 år er mikro usb kabelen som fulgte med min sony xperia z fra 2013. Den er knall, men usikker på om disse fortsatt selges, og om overhodet i løsvekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå