Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 No rain Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Absolutt tommel opp for denne upretensiøse serien fra en tidlig morgenstund i byen. Flotte, uhøytidlige bilder alle sammen. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Absolutt tommel opp for denne upretensiøse serien fra en tidlig morgenstund i byen. Flotte, uhøytidlige bilder alle sammen. Hilsen Fredrik Takk Fredrik! Har akkurat friminutt igjen fra NL. Lite kjøretøy før NL startet, men nå er byen full. Det ser ut som de uflidde eierne steller bedre med kjøretøyene enn seg selv. Ha ei fin helg - du så vel v2 :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Liker best Mona Lisa Da er vi enig Torhild. Takk for hyggelig kommentar. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Nå skjønte jeg! Fin stemningsserie dette. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Nå skjønte jeg! Fin stemningsserie dette. Takk Helene! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Nå skjønte jeg! Fin stemningsserie dette. Takk Helene! Mvh Gunnar Du har ikke et bilde av Viperen i front? Det hadde vært interressant å se hvordan skiltet var plassert. Amerikanere har jo ikke krav om skilt i front, så der er ingen naturlig sted å sette det. Det kan ikke brukes klistremerke, og det skal stå på midten. Bilsakkyndige firer ikke på krava.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 Nå skjønte jeg! Fin stemningsserie dette. Takk Helene! Mvh Gunnar Du har ikke et bilde av Viperen i front? Det hadde vært interressant å se hvordan skiltet var plassert.Amerikanere har jo ikke krav om skilt i front, så der er ingen naturlig sted å sette det. Det kan ikke brukes klistremerke, og det skal stå på midten. Bilsakkyndige firer ikke på krava.. Det var helt tilfeldig at jeg så Vipern, men tok bare dette bildet da jeg kun hadde friminutt fra NL. For å være ærlig som jeg ofteset er, har jeg aldri hørt om denne. De fleste andre har jeg litt kjennskap til - jeg har da vært ung en gang :-). Ha en fin søndag! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg