Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Skogssti Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Har du virkelig vært på Godøyfjellet, det er jo 4 ganger høyere enn Molnesfjellet:-). Har du sett 71 grader nord fra Innerdalstårnet? Traff du noen viper på vei ned. Godt komponert som vanlig fra deg. Vi får holde det i en humoristisk tone du og jeg, vi er begge konkurransemennesker som ikke liker å tape:-). Ha ei fortsatt fin helg! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Har du virkelig vært på Godøyfjellet, det er jo 4 ganger høyere enn Molnesfjellet:-). Har du sett 71 grader nord fra Innerdalstårnet? Traff du noen viper på vei ned. Godt komponert som vanlig fra deg. Vi får holde det i en humoristisk tone du og jeg, vi er begge konkurransemennesker som ikke liker å tape:-). Ha ei fortsatt fin helg! Mvh Gunnar Hei Gunnar! Storehornet på Godøya er 497moh. Ikke noe store greier,men det er en innmari fin tur og det betyr mye mer for meg enn høydemeter. Jeg liker godt å gå på disse små fjelltoppene ute på øyene, de gir en helt fantastisk utsikt. Jeg traff ingen viper på veg ned...bare noen ryper og en gammal gris.. Jeg så 71 grader nord fra Innerdalstårnet, jeg har skikkelig lyst dit. Men jeg stusset litt på den siste oppstigningen de hadde til toppen,der de sleit skikkelig, trengte de egentli gå gå der? For når de gikk ned igjen gikk de en annen rute som så mye enklere ut Burde vel gå an å gå opp der? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg! Hehe..nei det er ikke så mange måter å gjøre det på. Våren er en flott tid! Spesielt når været viser seg fra sin beste side, sånn som nå for tiden. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg!Hehe..nei det er ikke så mange måter å gjøre det på. Våren er en flott tid! Spesielt når været viser seg fra sin beste side, sånn som nå for tiden. Ambisjonene er på topp, muligens litt for høye enkelte ganger, men jeg ble litt fornærmet da du stilte spørsmål om jeg klarte å bestige Molnesfjellet:-). Er ute på byen, derfor litt kort. Jeg stiller jo i klasse over 70 år. Fredrik som er lommekjent er vel mer i din klasse, men bruker som oftest å slå 50 åringene:-). Ha en fin kveld og ta en titt på vipern, v2. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg!Hehe..nei det er ikke så mange måter å gjøre det på. Våren er en flott tid! Spesielt når været viser seg fra sin beste side, sånn som nå for tiden. Ambisjonene er på topp, muligens litt for høye enkelte ganger, men jeg ble litt fornærmet da du stilte spørsmål om jeg klarte å bestige Molnesfjellet:-). Er ute på byen, derfor litt kort. Jeg stiller jo i klasse over 70 år. Fredrik som er lommekjent er vel mer i din klasse, men bruker som oftest å slå 50 åringene:-). Ha en fin kveld og ta en titt på vipern, v2. Mvh Gunnar Du går helt sikkert fra meg, jeg er ingen racer på fjellet Jeg mente slett ikke å fornærme deg, jeg prøvde bare å være litt forsiktig, ikke alle er like god til beins her inne på Kritikken. Hva mente du med at jeg skal ta en titt på Vipern, V2? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg!Hehe..nei det er ikke så mange måter å gjøre det på. Våren er en flott tid! Spesielt når været viser seg fra sin beste side, sånn som nå for tiden. Ambisjonene er på topp, muligens litt for høye enkelte ganger, men jeg ble litt fornærmet da du stilte spørsmål om jeg klarte å bestige Molnesfjellet:-). Er ute på byen, derfor litt kort. Jeg stiller jo i klasse over 70 år. Fredrik som er lommekjent er vel mer i din klasse, men bruker som oftest å slå 50 åringene:-). Ha en fin kveld og ta en titt på vipern, v2. Mvh Gunnar Du går helt sikkert fra meg, jeg er ingen racer på fjellet Jeg mente slett ikke å fornærme deg, jeg prøvde bare å være litt forsiktig, ikke alle er like god til beins her inne på Kritikken. Hva mente du med at jeg skal ta en titt på Vipern, V2? No rain, jeg sitter sammen med noen hyggelig fotografer, så nå gir jeg meg, muligens for godt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Helt grei komp dette (er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på.) Herlig å gå ut i naturen nå og høre på dyrelydene. Jeg er så heldig å bo nær skogen og det er veldig koselig å vandre her på formiddagen og høre fuglekvidderet. Ha en strålende helg!Hehe..nei det er ikke så mange måter å gjøre det på. Våren er en flott tid! Spesielt når været viser seg fra sin beste side, sånn som nå for tiden. Ambisjonene er på topp, muligens litt for høye enkelte ganger, men jeg ble litt fornærmet da du stilte spørsmål om jeg klarte å bestige Molnesfjellet:-). Er ute på byen, derfor litt kort. Jeg stiller jo i klasse over 70 år. Fredrik som er lommekjent er vel mer i din klasse, men bruker som oftest å slå 50 åringene:-). Ha en fin kveld og ta en titt på vipern, v2. Mvh Gunnar Du går helt sikkert fra meg, jeg er ingen racer på fjellet Jeg mente slett ikke å fornærme deg, jeg prøvde bare å være litt forsiktig, ikke alle er like god til beins her inne på Kritikken. Hva mente du med at jeg skal ta en titt på Vipern, V2? No rain, jeg sitter sammen med noen hyggelig fotografer, så nå gir jeg meg, muligens for godt! Okay?!..? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Fint med skygger i skovbunden her..flot ser det ud Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg