Flanger Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hva synes dere om designet på den nye Gitar++siden? Takker for alle tilbakemeldinger. Edit: Er den bedre enn den forrige? Forresten: Det er Dunestar som har laget siden..... Endret 4. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Evig mye bedre enn den forige, men dog noen ting jeg ikke helt liker. Synes du skal valigne skrifta til ="top". Det står "¨" helt øverst til høyre. Yeah.. I think thats it! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) hehe, design by dunestar.. kanke vente noe annet en bra resultat, og det er det jo. >kanskje litt intenst fargevalg, litt tungt å se på i lengden kanskje.. >flott og oversiktlig oppsett >uten av jeg vet hvor mye info som kommer på de andre sidene, ser det ut som om det er mulig å krympe siden i lengden.. så slipper vi å scrolle >linken øverst på siden til venstre for "sist oppdatert" stemmer ikke overens med adressen til siden. har vel noe å gjøre med at siden ligger hos dunestar. >enkel grei og oversiktlig side. savnet gjerne en museover på trekantene i menyen. men ok som det er og. som sagt likte ikke helt fargevalget, men det har vel sammenheng med gitaren, men den må det vel være mulig å forandre på? EDIT: likte fargen likevel måtte bare få synke inn først. siden er ikke sammenlignbar med den første.. det er klasseforskjell.. Endret 4. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det står "¨" helt øverst til høyre. Jeg trodde det var rusk på skjermen. hehe, design by dunestar.. kanke vente noe annet en bra resultat, og det er det jo. Takk for det! Siden vil bli flyttet imorgen eller så, derfor har jeg ikke tatt bryet med å skifte adressen. Endret 4. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 hehe, design by dunestar.. kanke vente noe annet en bra resultat, og det er det jo. Skulle gjerne ha visst hva du ville ha skrevet hvis det ikke hadde stått!! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det står "¨" helt øverst til høyre. Jeg trodde det var rusk på skjermen. Liker fargene, jeg. Er det bare meg som gjør det? nei, jeg ser det og.. noen små prikker rett under høyre hjørnet av headeren.. en annen ting, hvis vi skal være VELDIG pirkete er; hjørnene på headeren har ikke samme form, begge er runde men den ene er krappere enn den andre. men som sagt pitte liten detalj Endret 4. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det står "¨" helt øverst til høyre. Jeg trodde det var rusk på skjermen. Liker fargene, jeg. Er det bare meg som gjør det? nei, jeg ser det og.. noen små prikker rett under høyre hjørnet av headeren.. Bug fixed! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg trodde det var rusk på skjermen. Hehe, jeg har visst noe rusk på skjermen jeg også Edit: Bug fixed, bra. Endret 4. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hehe, design by dunestar.. kanke vente noe annet en bra resultat, og det er det jo. Skulle gjerne ha visst hva du ville ha skrevet hvis det ikke hadde stått!! navnet på designeren har lite å si, men produktet som som oftest er ganske bra fra dunestar er vesentlig.. kan garantere at det er flere med meg som har samme mening. hadde selvfølgelig vurdert siden på samme måten hvis en annen hadde laget den.. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 hadde selvfølgelig vurdert siden på samme måten hvis en annen hadde laget den.. Det er bra. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) navnet på designeren har lite å si, men produktet som som oftest er ganske bra fra dunestar er vesentlig.. kan garantere at det er flere med meg som har samme mening. Du taler så snilt om meg! Sklir vi litt vel off-topic nuh? Endret 4. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, det meste er vel forsåvidt nevnt. * Mouseoveren ble litt utydelig, men det er vel kanskje bare greit det og. * Stygg blå kantlinje rundt "Design by Dunestar". Fysj! * Endingen av venstre marg ender ikke slik den skal (regner jeg med). Får en strek til høyre for buen. * Gitaren ser litt rart kutta ut nå, i forhold til sist gang jeg så den. Tydelig bruk av tryllestaven. Det var vel alt. Nok et kvalitetsprodukt fra Dunestar. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) * Stygg blå kantlinje rundt "Design by Dunestar". Fysj!* Endingen av venstre marg ender ikke slik den skal (regner jeg med). Får en strek til høyre for buen. Grunnen til begge disse tilfellene er at jeg har glemt å teste sida i IE. Jeg gjorde det kun i Opera. EDIT: Bug fixed! Endret 5. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ser man det ja! Glemte foressten å svare på en ting. Er den bedre enn den forrige? Du kan si det sånn JA! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Veldig bra, men jeg synes på en måte at det er *noe* som mangler. Vet ikke helt hva. Kanskje det at det var litt tomt i midten, regner med at det ordner seg med tiden, når det kommer flere ting på siden.. Fenderen og Peaveyen synes jeg var litt "oppi" hovedinnholdet. Kanskje vært bedre om de hadde vært litt mer adskilt. Den lille scrollen er litt irriterende.. [sværtpirketemodus] Det høres mye bedre ut med "gitarister" enn "gitarspillere"... [/sværtpirketemodus] Misforstå meg rett, dette var en bra side, selv om det kanskje ikke ser ut som jeg mener det fenderstratguitarplayer: Gitaristen i bandet mitt har fender strat.. EDIT: Forskjellen fra den gamle til den nye er, tja, nesten ikke til å sette ord på.. Ser bare så utrolig mye mer seriøst og proft ut nåh.. Endret 5. desember 2003 av zZzZz Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Veldig bra, men jeg synes på en måte at det er *noe* som mangler. Vet ikke helt hva.Kanskje det at det var litt tomt i midten, regner med at det ordner seg med tiden, når det kommer flere ting på siden.. Dette vil grantert ordne seg når det kommer mer stoff, ja. Snakket med fenderstratguitarplayer i dag, og han sier han vil legge den nyeste saken på forsiden. [sværtpirketemodus]Det høres mye bedre ut med "gitarister" enn "gitarspillere"... [/sværtpirketemodus] "Bug"? Kan vel fikses. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 [sværtpirketemodus]Det høres mye bedre ut med "gitarister" enn "gitarspillere"... [/sværtpirketemodus] Skal endre teksten uansett, men takk for tipset. (Tenker å skrive siden på engelsk.) Misforstå meg rett Hehe, den likte jeg... hehe, design by dunestar.. kanke vente noe annet en bra resultat, og det er det jo. Sier meg enig. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Vet ikke om det er etter du har endret på siden Dunestar, men nå kom gitaren og forsterkeren godt inn i mot midten på siden. Det ser litt rart ut. Edit: Siden skal være på engelsk... Endret 5. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå