AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 hei, jeg bor i ett borettslag, og fikk en pakke som var for stor for postkassen, postmann hadde tatt en knagg, og hengt pakken på postkassen min, dvs hvem som helst kunne, bare ha fjernet knaggen fra postkassen og tatt med pakken hjem. Anonymous poster hash: a79f7...a95 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Nei han har ikke lov til det, men han gjør det for å spare både deg og seg selv en tur til postkontoret. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Nei, pakken skal taes med til postkontoret og leveres ut der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg hadde sendt en klage til posttilsynet med en eneste gang! Anonymous poster hash: bcab6...fd7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Ja det er vel dem som gidder å klage over sånt også. 4 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Hadde vært ganske takknemlig jeg, sparer deg 1-2 dager og en ekstra tur til postkontoret... men så finnes det jo dem som skal passe på alt ting skjer etter boken, selv om det ofte er godt ment, og lage trøbbel for alle andre I andre land, ihvertfall Nederland, er det forøvrig normalt å sette det gjemt et sted, eller levere til naboen, med en lapp i postkassen om hvor pakken er. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Ja det er vel dem som gidder å klage over sånt også. Noen gang sender folk ting som er uerstattelige. En slik behandling øker risikoen for at pakken blir stjålet. 4 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Er det uerstattelig, sendes det rekommandert, og ikke i vanlig post. Synes du skal takke postmannen neste gang. Og om pakken er på innsiden eller utsiden av postkassen spiller da ingen rolle, sjeldent folk har hengelås som hindrer andre i å kikke oppi. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Og om pakken er på innsiden eller utsiden av postkassen spiller da ingen rolle, sjeldent folk har hengelås som hindrer andre i å kikke oppi. Jeg har lås på min. Om man ikke har lås på postkassen, stiller det seg selvsagt litt annerledes. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Og om pakken er på innsiden eller utsiden av postkassen spiller da ingen rolle, sjeldent folk har hengelås som hindrer andre i å kikke oppi.Jeg har lås på min. Om man ikke har lås på postkassen, stiller det seg selvsagt litt annerledes.Ja, er vel kqnskje vanligere enn jeg først trodde. Alle borettslag/blokker har vel lås. Likevel vil jeg tro det er bedre å få tilsendt uerstattelig post rekommandert. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Verdifulle og viktige ting sender man rekommandert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 TS her, jeg tar meg veldig gjerne en tur til postkontoret, fremfor å miste en pakke for flere tusen kroner. bor i en blokk, hvor det er 30 postkasser på samme sted, og masse folk som går inn og ut. var bare flaks at ikke pakken ble stjelt... Anonymous poster hash: a79f7...a95 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg hadde blitt sur om postmannen hadde gjort det uten avtale. Det finnes fraktfirma som baserer seg på å henge varer på døra til folk, men da vet man om det om man velger å benytte seg av dem. Posten skal ikke gjøre dette. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Har aldri vært borti firmaer som leverer på døren uten signatur Heldigvis helle ikke vært borti tullete postfolk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg har hatt tilfeller der firmaet har ringt og spurt om de kan legge pakka fra seg på trappa, i vedbua/garasjen e.l. Noe som er veldig greit. 1 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Skal dere ha vare levert mot signatur må man betale for det. Rekommandert eller sending med sporing. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Har aldri vært borti firmaer som leverer på døren uten signatur Heldigvis helle ikke vært borti tullete postfolk Avisbud, matkasser, frokost på døra, etc. Noen av dem gjør flere av tingene samtidig ettersom de allerede er i rute. Noen leverer pakker og. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Svært få som sender pakker uten sporing Bor på samme adresse som et firma så jeg har fått de til å ta i mot mine pakker, så slipper jeg å være tilgjengelig eller å hente pakkene på postkontoret Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Svært få som sender pakker uten sporing Og dette er en påstand hentet rett ut fra lufta eller? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Svært få som sender pakker uten sporing Og dette er en påstand hentet rett ut fra lufta eller? Egen erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå