Trond Olav Løkken Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 FERIA Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Fargerik serie fra festivallivet i Spania. Men jeg er sikker på at deltakerne her inne ville hatt større utbytte med besøk i Kristiansund og den 12. Nordic Light International Festival og Photography. Jeg benytter enhver anledning:-). Årets festival avsluttes i morgen, men er tilbake igjen 25.-29.4.2018. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Fargerik serie fra festivallivet i Spania. Men jeg er sikker på at deltakerne her inne ville hatt større utbytte med besøk i Kristiansund og den 12. Nordic Light International Festival og Photography. Jeg benytter enhver anledning:-). Årets festival avsluttes i morgen, men er tilbake igjen 25.-29.4.2018. Mvh Gunnar Og skal være of, jeg kan engelsk som er en forutsetning også i Kristiansund får å få fullt utbytte av oppholdet i disse hektiske dagene. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Ikke enkelt å få tatt gode bilder på slike steder om man ikke er ute etter portretter close up. Men det dokumenterer jo folkelivet i allexsine regnbuens farger. Kunne kanskje tatt 5 mm til oppe og unngått linje direkte ut i øvre venstre krysset. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Spanjolene elsker festivitas. Fin serie dette, Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg