Gå til innhold

EU har funnet en av bakmennene i menneskesmugglingen: Kina


Anbefalte innlegg

the rubber boats used by people smugglers were made in China.

 

The rubber boats used by the smuggler networks in the Mediterranean are fabricated somewhere in China, they are exported to the countries in Asia and they are used by them

 

what they produce is not serving the common good of the country. It is a very dangerous tool in the hands of ruthless smugglers

 

http://www.reuters.com/article/europe-migrants-china-idUSL4N1I62PD

 

:rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Kina er også en av de største våpenleverandørene til IS. (Via Pakistan)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

 

the rubber boats used by people smugglers were made in China.

 

The rubber boats used by the smuggler networks in the Mediterranean are fabricated somewhere in China, they are exported to the countries in Asia and they are used by them

 

what they produce is not serving the common good of the country. It is a very dangerous tool in the hands of ruthless smugglers

http://www.reuters.com/article/europe-migrants-china-idUSL4N1I62PD

 

:rofl:

 

Jeg ser du klippet vekk konteksten for den siste setningen der. Den fulle setningen er:

 

"So I requested the support and cooperation from the Chinese authorities in order to track down this business and dismantle it, because what they produce is not serving the common good of the country. It is a very dangerous tool in the hands of ruthless smugglers."

 

Så kan man diskutere hvor realistisk det er, men han snakker altså om at Kina skal samarbeide om å finne menneskesmuglerne slik at man får tatt dem. Det kan kanskje gjøres ved å se på salgsmønstre eller lignende. Hvis det er storforbruk av gummibåter i et gitt område så er det ikke usannsynlig at det foregår noe rart der.

Lenke til kommentar

Båtene er laget i Kina?

 

db84191e676979e5016f6b4e24897f6f0d697e99

 

Snakk om å gå løs på problemet i feil ende.

Leste du hele artikkelen? Poenget er ikke å påpeke at de lages i Kina, men at det at de lages i Kina potensielt kan gjøre at Kina kan bidra til å finne og stoppe menneskesmuglere.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser du klippet vekk konteksten for den siste setningen der. Den fulle setningen er:

 

"So I requested the support and cooperation from the Chinese authorities in order to track down this business and dismantle it, because what they produce is not serving the common good of the country. It is a very dangerous tool in the hands of ruthless smugglers."

 

Så kan man diskutere hvor realistisk det er, men han snakker altså om at Kina skal samarbeide om å finne menneskesmuglerne slik at man får tatt dem. Det kan kanskje gjøres ved å se på salgsmønstre eller lignende. Hvis det er storforbruk av gummibåter i et gitt område så er det ikke usannsynlig at det foregår noe rart der.

Hekemo kommer Dimitris Avramopoulos til unnsettning. :rofl:

 

Lenke til kommentar

 

Båtene er laget i Kina?

 

 

 

Snakk om å gå løs på problemet i feil ende.

Leste du hele artikkelen? Poenget er ikke å påpeke at de lages i Kina, men at det at de lages i Kina potensielt kan gjøre at Kina kan bidra til å finne og stoppe menneskesmuglere.

 

Ja, for menneskesmuglere kan kun bruke båter laget i kina, ikke sant?

Veldig naiv fremstilling av problemet.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

 

Jeg ser du klippet vekk konteksten for den siste setningen der. Den fulle setningen er:

 

"So I requested the support and cooperation from the Chinese authorities in order to track down this business and dismantle it, because what they produce is not serving the common good of the country. It is a very dangerous tool in the hands of ruthless smugglers."

 

Så kan man diskutere hvor realistisk det er, men han snakker altså om at Kina skal samarbeide om å finne menneskesmuglerne slik at man får tatt dem. Det kan kanskje gjøres ved å se på salgsmønstre eller lignende. Hvis det er storforbruk av gummibåter i et gitt område så er det ikke usannsynlig at det foregår noe rart der.

Hekemo kommer Dimitris Avramopoulos til unnsettning. :rofl:

 

 

Ja, tenk å påpeke løgnene dine så du ikke får lurt så mange da. Fryktelige greier.

Lenke til kommentar

 

 

Båtene er laget i Kina?

 

 

 

Snakk om å gå løs på problemet i feil ende.

Leste du hele artikkelen? Poenget er ikke å påpeke at de lages i Kina, men at det at de lages i Kina potensielt kan gjøre at Kina kan bidra til å finne og stoppe menneskesmuglere.

 

Ja, for menneskesmuglere kan kun bruke båter laget i kina, ikke sant?

Veldig naiv fremstilling av problemet.

 

Hvem har sagt at de kun kan bruke båter laget i Kina? Saken er vel at det er det de gjør i dag, og derfor kan Kina potensielt bidra til å finne dem.

 

Skjønner du det nå, eller har du fortsatt ikke lest artikkelen?

Lenke til kommentar

 

 

 

Båtene er laget i Kina?

 

 

 

Snakk om å gå løs på problemet i feil ende.

Leste du hele artikkelen? Poenget er ikke å påpeke at de lages i Kina, men at det at de lages i Kina potensielt kan gjøre at Kina kan bidra til å finne og stoppe menneskesmuglere.

 

Ja, for menneskesmuglere kan kun bruke båter laget i kina, ikke sant?

Veldig naiv fremstilling av problemet.

 

Hvem har sagt at de kun kan bruke båter laget i Kina? Saken er vel at det er det de gjør i dag, og derfor kan Kina potensielt bidra til å finne dem.

 

Skjønner du det nå, eller har du fortsatt ikke lest artikkelen?

 

Du har tydeligvis ikke fått med deg poenget.

1. De kan alltids kjøpe/få tak i båter fra andre steder.

2. Båtene kan ha vært innom mange forhandlere/selgere før de havner i menneskesmuglernes hender. Det er utrolig naivt å tro at det er en enkel sak for Kina å hindre at båtene blir solgt til kriminelle. Det er tvilsomt de henvender seg direkte til produsentene og presenterer seg selv som menneskesmuglere.

 

Neste forslaget blir vel å be Japan om å forhindre Toyota å selge biler til IS.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis ikke fått med deg poenget.

1. De kan alltids kjøpe/få tak i båter fra andre steder.

2. Båtene kan ha vært innom mange forhandlere/selgere før de havner i menneskesmuglernes hender. Det er utrolig naivt å tro at det er en enkel sak for Kina å hindre at båtene blir solgt til kriminelle. Det er tvilsomt de henvender seg direkte til produsentene og presenterer seg selv som menneskesmuglere.

 

Neste forslaget blir vel å be Japan om å forhindre Toyota å selge biler til IS.

1. Det er irrelevant. Det som er relevant er hvor de har kjøpt fra, og hvor de kjøper fra i dag.

 

2. Jeg har ikke sagt noe om hvor enkelt det er. Jeg bare påpeker at Kina kan ha muligheten til å bidra.

 

Det handler om følgende: "track down this business and dismantle it"

Lenke til kommentar

 

Neste forslaget blir vel å be Japan om å forhindre Toyota å selge biler til IS.

Jeg tror det var forrige forslaget fra Hekemo & Co

 

134767_banner.jpg

http://www.carbonated.tv/news/is-toyota-supplying-isis-with-cars

 

Du spammer som vanlig, og kommer som vanlig ikke med noe argument. Bare søppel. Men i saken du viser til så fant de vel faktisk ut hvorfor IS satt på så mange slike biler. Så her skyter du deg i foten med egen spamming.

Lenke til kommentar

 

Du har tydeligvis ikke fått med deg poenget.

1. De kan alltids kjøpe/få tak i båter fra andre steder.

2. Båtene kan ha vært innom mange forhandlere/selgere før de havner i menneskesmuglernes hender. Det er utrolig naivt å tro at det er en enkel sak for Kina å hindre at båtene blir solgt til kriminelle. Det er tvilsomt de henvender seg direkte til produsentene og presenterer seg selv som menneskesmuglere.

 

Neste forslaget blir vel å be Japan om å forhindre Toyota å selge biler til IS.

1. Det er irrelevant. Det som er relevant er hvor de har kjøpt fra, og hvor de kjøper fra i dag.

 

2. Jeg har ikke sagt noe om hvor enkelt det er. Jeg bare påpeker at Kina kan ha muligheten til å bidra.

 

Det handler om følgende: "track down this business and dismantle it"

Nei, det er ikke irrelevant. De kan alltids få tak i båter, tror du virkelig at det vil hjelpe å forhindre at de får tak i kinesisk produserte gummibåter? Menneskesmugling er en global forretning som kriminelle nettverk tjener milliarder av kroner på, tro meg, de finner alltid en løsning. Å tro noe annet er ufattelig naivt.

Lenke til kommentar

 

 

Neste forslaget blir vel å be Japan om å forhindre Toyota å selge biler til IS.

Jeg tror det var forrige forslaget fra Hekemo & Co

 

 

http://www.carbonated.tv/news/is-toyota-supplying-isis-with-cars

 

Du spammer som vanlig, og kommer som vanlig ikke med noe argument. Bare søppel. Men i saken du viser til så fant de vel faktisk ut hvorfor IS satt på så mange slike biler. Så her skyter du deg i foten med egen spamming.

 

Ja, det var ikke Toyota som hadde solgt bilene til dem. Du tok tydeligvis ikke poenget mitt.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...