slaraffen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kam noen gi meg råd om hvor man kan få tak i bakplater rundt kontakter bakpå kabinettet. Det er endel hk hvor Lydinnganger etc er satt på tvers istedet for på langs dom var vanlig før. DEtte fører til problemer med tilpasning i kabinett. Targjerne imot råf for å trikde det til selv. men også gjerne om det går an å bestille slike plater. Håper håpefullt på hjelp Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vet ikke om bare bakplate men du har hovedkort-brett fra Microplex til kr. 245,- Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da nesten ingen hovedkortprodusenter følger ATX standarden så lager de fleste sine egne bakplater.. Skal du ha en som passer ditt hovedkort, så er nokk en mail til produsent eller forhandler det mest aktuelle... Eller kanskje noen av leserne her har en de ikke bruker...? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja gjør det Daron foreslår:) Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjøpte et brukt hovedkort hvor bakplaten (tror det heter I/O shield) ikke fulgte med. Da tok jeg en tur til Datakjeden (Komplett) og spurte om de hadde. Det hadde dem. Betalte ikke noe for det heller. Jeg vil anbefalle deg å ta med et bilde av kontaktene på hovedkortet. Hvis du ikke har digitalkamera finner du sikkert noe på nettet. Hvis hovedkortet er rimelig nytt, har folka i butikken kanskje peiling på hvordan kontaktoppsettet ser ut. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sånt følger alltid med hovedkortet når du kjøper det. Hvis du av en eller annen grunn ikke har en plate som ikke passer kan du jo bare kjøre uten bakplate. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Må nesten ha en slags bakplate på når jeg bygger det for noen andre, men må nok gjøre som det blir sagt og lage det selv . Takker for respons her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå