Anterialis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei.. Hvordan får man lavere ms i cs? Har hørt man kan skrive noe greier i consol, og at dette minsker ms i cs. Stemmer dette? Noen som har den listen med de komandoene ? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det beste er å la vær å spille cs Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det beste er å la vær å spille cs Det beste er å la være å kommentere om du ikke har noe informativt å komme med.. håper du får advarsel av en moddis. prøv å stille cl_updaterate til 101, og cl_cmdrate til 101 hvis du har bredbånd. Rate kan du stille til 25000, eller 9999.. husker ikke hva den skulle stå på. Lenge siden jeg har spilt. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Etter den siste oppdateringen har ms blitt ping (1.6) Bare sånn at du vet det. Har selv 20-30ms og merker ikke noe lagging, Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 helt enig, hold dere unna det lame cs spillet. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 helt enig, hold dere unna det lame cs spillet. Hvordan kan det være lamt når det er det mest spilte online spillet? Tror det er du som er lame som kommer med lame kommentarer. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 afaik, 101/101/25000 er optimale rates... problemet er naar du spiller mot folk som bruker 20-30 i disse ratene (skudd gaar rett gjennom...) hvis du drifter serveren kan du bruke sv_minupdaterate 80 fx. for aa unngaa at folk bruker lave rates Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 helt enig, hold dere unna det lame cs spillet. da er vi to! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) er ikke noe som heter optimale rates.. Det varierer fra server til server, og hvilken linje du har. Spilte på en treig server til klanen min, og der måtte du stille ned ting for å jevne ut ping/choke/ms. Hadde rundt 80 ping 50 ms og 10 choke der, men med vanlige rates hadde jeg lav ping og ms, men 100 choke, og choke er et helvette. å ikke alle cs spillere er fjortisser, bare det at fjortissene blir lagt merke til. edit : punktum og stor forbokstav Endret 5. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 optimale forhold er gitt ved optimale tilstendigheter, dvs optimal linje (rask nok til aa klare de stakkars pakkene). og jo, gitt 'rask nok' linje, er 101/101/25000 optimalt (saaframt serveren stoetter det). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Klaging på cs har ingenting med tråden å gjøre, hold dere til saken. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hmmz. Kapre denna tråden eg. Slite med at når eg still opp cl_updaterate så stige ms :o Og det blir laggete. Når eg har 15 så har eg 0 ms. Ikkje sånt det ska vara :/ Skjedde etter en formatering. Detta gjelde bara 1.6. I 1.5 e alt normalt Noen ideer? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 15-30 i ping er minimalt med ping, men det varierer selvsagt fra spill til spill. I UT2003 så er det kjekkere med 15 i ping enn i f.eks CIV 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå