Gå til innhold

Bra mus som kan erstatte min gamle

Anbefalte innlegg

Min trofaste MX518 begynner å dra på åra, og tenker med gru på den dagen den tar kvelden.

G400 var jo en meget god arvtaker, men det virker som om også den har gått ut av produksjon.

Mine krav til en god mus:

• Asymmetrisk og eronomisk godt utformet
  • Høy og ergonomisk som MX518/G400
  • Mulighet til å justere DPI. Makro-aktiverte profiler er bare en bonus, ikke noe must
  • Kabel. Ikke noe batteridrevet drit

Jeg finner for det meste kun "fancy" led-flashing mus, som ser ut til å være laget latterlig små og lave.
Jeg får musearm nesten bare av å se på dem... 

Finnes det noen god arvtager pr i dag, som det er mulig å oppdrive i butikkene?

Endret av Drogin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker da jeg sendte min MX500 til graven, triste dager :) hehe... neida men, kan anbefale Steelsteeries Rival.

https://www.komplett.no/product/856107/datautstyr/periferiutstyr/mustastatur/gaming-mus/steelseries-rival-300-gaming-mus-sort#

Men en ting, for meg ... så er mus, tastatur, musmatte og slikt forbruksutstyr, jeg bytter dem innimellom, er sjukt bakteribomber, men så er det ikke så mange som bryr seg om det men jeg gjør det.

Har nå brukt Rival 300 i 2 år, har 2 maskiner så bytter ofte mellom dem, den ene er Logitech et eller annet dyr trådløs greie men anbefaler ikke det på en måte, bare fordi det er trådløst. (tv-pc)

Muligens mitt neste mice:

https://www.komplett.no/product/871440/datautstyr/periferiutstyr/mustastatur/gaming-mus/steelseries-rival-700-gaming-mus#

Lenke til kommentar

Logitech er nok kvalitet, men nu må jeg nesten Steelsteeries sin Rival på den listen også, fantastisk mus.

Før du gå inn og kjøper mus, husk en ting, vi er forskjellige... Noen liker ikke det og det, noen liker det og det, så ... det beste er å besøke elkjøp eller lignende butikker som selger muser og prøve dem personlig, det er nok best.

Skriv ned anbefalinger og prøv dem ut, da får du best resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...