Gå til innhold

visningen av atter en konge på spektrum

Uderzo

Anbefalte innlegg

I dag leste jeg et artikkel om visningen av atter en konge i spektrum i Aftenposten. Der stod det bla. dette :

Premièren på "atter en konge" på Colosseum er for lengst utsolgt. Det er nesten veldedighetsforestillingen i spektrum også. Men det er fremdeles mulig å se filmen før og på premièren, samt møte to konger og et kryp.

Vi har igjen 152 plasser til en spesiell aften den 15.des. Da arrangerer vi en festforestilling i Oslo Spektrum med store stjerner fra filmen til stede. Hvis du betaler 2500kr, får du se filmen, det blir servert en tre retters middag på Oslo Plaza, mottar et ekslusivt program laget til denne forestillingen, og så gir vi også ut en spesiell utgave av "Ringenes Herre", forteller sirkusdirektør i eventbyrået Sjette Sans, Tron Mathisen.

Oslo Spektrum skal fylles av 5000 fans denne kvelden og eneste mulighet til å se filmen den 15.des er å kjøpe denne middagspakken...

:blink:

De sier at man må kjøpe denne middagspakken for å få se filmen, hva er dette for noe vås. Har Aftenposten elendige kontakter eller har jeg misforstått ?

For jeg har nemlig ikke lest/hørt noen ting om dette før nå :ermm:

På Spektrum sin side står det følgende :

Førpremiére kino:

Ringenes Herre: Atter en Konge skal vises hos oss 15. desember 2003 kl. 19.30.

Pris: 515,-. Mobiltelefoner tillates IKKE inne i kino-salen

Antatt lengde: ca. 3 t. og 15 min.

Antatt sensur: 11 år (anbefales neppe under 11 år, men ned til 8 år m/foresatte).  Det vil også være et lite show i med en kort oppsummering av de to andre filmene, 1 og 2, og en film fra lanseringen forrige gang, bl.a i Norge.

Det virker som Aftenposten har misforstått litt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sier at man må kjøpe denne middagspakken for å få se filmen, hva er dette for noe vås. Har Aftenposten elendige kontakter eller har jeg misforstått ?

For jeg har nemlig ikke lest/hørt noen ting om dette før nå  :ermm:

- De er utsolgt på billetter til forestillingen i spectrum

- Eventbyrået Sjette Sans har derimot billetter til samme forestilling som de selger i pakke med 3 retters middag og program

Var dette så veldig merkelig synes du ? :dontgetit:

Endret av Jazzcat
Lenke til kommentar

For jeg har nemlig ikke lest/hørt noen ting om dette før nå  :ermm:

- De er utsolgt på billetter til forestillingen i spectrum

- Eventbyrået Sjette Sans har derimot billetter til samme forestilling som de selger i pakke med 3 retters middag og program

Var dette så veldig merkelig synes du ? :dontgetit:

ok, da misforstod jeg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...