cbcb Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har laget websider i "ren" HTML koding en stund nå og har skaffet meg Dreamweaver mx og har ikke den "sneveste" anelse om hvordan jeg skal bruke det. Finnes det noen toturials på nettet , eller er det en hjelp funskjon inne i Dreamweaver ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Gå på Help også Getting started and tutorials. Jeg har aldri brukt det, jeg prøver meg fram. Man husker ting bedre da Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Takker , "deven" du svarte fort da Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bruker dreamwaver til hjemmesiden jeg og. jeg har ikke brukt noen turtorials, men føler at jeg har god peiling på det. prøv og feil taktikken har funket. mulig jeg kan hjelpe hvis det skulle være noe du lurer på. ellers er hjelp funksjonen som følger med ok. et raskt søk på google gav: dreamwaver faq søket er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå