Venuckt Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Heisann, tidligere idag så klarte jeg å gjøre noe som første til at den ene skjermen min ikke lenger vil fungere. Jeg vasket sånn veldig fort og gæli uten å koble ut og klarte å klikke litt rundt på tastaturet, så brått sluttet skjermen å fungere og mistet signal til maskinen. Skjermen er av typen BenQ. Jeg testet kablene på en annen helt lik skjerm og det fungerte som vanlig. Når jeg kobler til skjermen så finner PC'n den, men på skjermen så står det at den ikke finner noe signal, noen som vet hvorfor? Har prøvd de forskjellige settingsa på skjermen (Tror jeg), og tror heller ikke at det er problemet, ettersom jeg klikka på noe på tastaturet. Har prøvd også prøvd å google problemet, men fant ingen svar, noen som vet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Prøv å trykk inn windows knappen, og mens du holder den inne trykker du så "P". Dette vil sykle utgangen på videosignalet fra PC. Har du for eksempel TV på HDMI utgangen, og monitor på DVI eller DP utgang. Så sykler du med "P" mellom forskjellige konfigurasjoner som; utvidet desktop, speiling av desktop, kun TV, og kun monitor. Du kan ha kommet borti Win+P mens du vasket tastaturet. Og nå vil skjermkortet kun sende på en annen utgang enn der monitoren din er tilkoplet. Ellers må du på monitoren sørge for at den er innstilt på samme inngangs port som kabelen fra PC er tilkoplet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå