Stankob Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hei, vi hadde ryddedag i nabolaget og jeg fikk tak i en Roomba 560. Får ikke liv i den og fikk ikke med noen ladestasjon. Er det noen som har erfaring med disse og vet om det er verdt å kjøpe en ladestasjon? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Roomba 605 og 616 er ofte priset ned til 1999,-. Har en sånn og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Du har to komponenter her, ladestasjon og roomba. Mål spenningen på ladestasjonen for å se om det er den som har sluttet å levere spenning eller roombaen som har sluttet å ta i mot lading. Jeg har en gammel sånn og på den er batteriet problemet. Ny batteripakke kostet 600 kr sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Du har to komponenter her, ladestasjon og roomba. Mål spenningen på ladestasjonen for å se om det er den som har sluttet å levere spenning eller roombaen som har sluttet å ta i mot lading. Jeg har en gammel sånn og på den er batteriet problemet. Ny batteripakke kostet 600 kr sist jeg sjekket. ... og fikk ikke med noen ladestasjon. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Er det ladeplugg på denne modellen eller kun skinner for dock? Leser flere steder at denne modellen skal ha 22.5V inn med minimum 1.25A. Finner ladere som selges spesifikt til Roomba-støvsugere for 400-1000 kr. Lenke til kommentar
Stankob Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) *slettet Endret 7. mai 2017 av Stankob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå