Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 For dere som er interessert i hvordan kortene yter i spillet. Mange har sikkert sett dette før, men jeg tar det opp uansett http://www6.tomshardware.com/graphic/20030912/index.html Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Created: September 12, 2003 Veldig :old: ja I tillegg er det kommet ye drivere fra nVidia som har hevet ytelsen KRAFTIG, de er jo ikke brukt her. De skulle bla rette seg spesielt mot ytelsesøkning i HL2 pga denne testen som du lenket til. Det vil også komme nye drivere fra den gjengen før spillet er ute med den tiden Gabe tar seg Endret 4. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jeg vet, alt om driverene står i testen. Det står også at du skal ta testene med en klype salt. Men det lover bra, med tanke på FPS som er oppnådd allerede med nåværende kort. Gleder meg Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) prøve beta-versjonen til en "kompis".. fikk mellom 50-80 fps med mitt ati 9800 non pro... tror jeg skulle ha klart og spille det med et ti-kort også. Endret 4. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 prøve beta-versjonen til en "kompis"..fikk mellom 50-80 fps med mitt ati 9800 non pro... tror jeg skulle ha klart og spille det med et ti-kort også. Med min PC som står i signaturen, hadde jeg en allt fra 10-100 fps, ved 1152*864. (HL2 Beta) noen bilder jeg tok Gleder meg som en unge til det spillet kommer Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) prøve beta-versjonen til en "kompis"..fikk mellom 50-80 fps med mitt ati 9800 non pro... tror jeg skulle ha klart og spille det med et ti-kort også. Med min PC som står i signaturen, hadde jeg en allt fra 10-100 fps, ved 1152*864. (HL2 Beta) noen bilder jeg tok Gleder meg som en unge til det spillet kommer Men støtter ditt Ti4600 kort DirectX9 da som er ganske vitalt for å kjøre HL2? Ville ikke tatt seieren på forskudd Men skjønner godt hva du mener...halve kloden deler ditt syn på det Endret 4. desember 2003 av Slabbedasken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå