Gå til innhold

ossn radeon 9600XT ?

ViPeR

Anbefalte innlegg

heysann :) tenkte jeg skulle kjøpe meg et radeon 9600XT.... og så lurer jeg på ossn merke som er best med tanke på overklokking ? tar jeg ikke helt feil så har jeg fått inntrykk av at powercolor sitt 9600XT er ganske overklokkingsvennelig... ? + at det er ganske billig..eller ? :) håper på svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt et overklokket Powercolor Radeon 9600XT 128MB Bravo fra Komplett. Dette kortet har overklokket minne. Kjøleribben ser ut til å strekke seg utover minnebrikkene i tillegg til GPUen på denne modellen, til ca 1900 kr.

bare les her...

"Power Color will have one more 9600XT bravo card with 128MB of memory, a 500MHz Chip and - magnificently - 760 MHz memory clock - 160 MHz faster than ATI's specification for all look-a-like Radeons.

A third card will use original ATI guidelines with exception that the Ram will be replaced with 128MB of 2.8ns memory, while ATI recommends all to implement 3.3ns memory for these cards.

We can assume that these cards will win many benchmarks against 500MHz core and 600MHz memory-clocked cards but this is yet to be seen."

hentet fra http://www.theinquirer.net/?article=12162

Ser frem til å teste dette jeg :)

Lenke til kommentar
Okei! JA, men de er vel mye dyrere!! jeg har tenkt å bruke 1500-1600! spenn! ikke mere! SI det beste til 1500-1600 spenn! Okei!

Everybody!! :thumbs::thumbup:

GeCube Extreme koster 1700 på Multicom. Er det for mye kan du kjøpe feks. vanlig GC XT (ikke ta det til 1400) eller Connect3D til ca. 1500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...