Cthulhu Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 For ikke å glemme 16 000 DPI, lys og justeringsmuligheter – hils på Corsair Glaive RGB.Corsairs nye spillmus har utskiftbart tommelgrep Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Dessverre spiller jeg bare med mus som går over 50 000 DPI... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hva er poenget med 16 000DPI? Også var det den RGB driten som ihvertfall gjorde til at man aldri skal så mye som se etter dette produktet, RGB hysterien er brukt opp, move on. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hva er poenget med 16 000DPI? Også var det den RGB driten som ihvertfall gjorde til at man aldri skal så mye som se etter dette produktet, RGB hysterien er brukt opp, move on. Traff Corsair et ømt punkt? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Kan sensorer som klarer høyere DPI også være mer presis på lavere DPI, eller er det ingen sammenheng der? Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hva er poenget med 16 000DPI? Også var det den RGB driten som ihvertfall gjorde til at man aldri skal så mye som se etter dette produktet, RGB hysterien er brukt opp, move on. RGB-greine er greit nok, det koster neppe så mye mer å legge til, dessuten kan man jo slå det av. Selv syns jeg det er greit å se hvilken profil som er lastet bare ved hjelp av fargekode på musen. Kjekt når man veksler mellom FPS og MMO, i tillegg til at det også er digg å bruke enkelte knapper til multimedia under "Desktop". Ellers er jeg enig med DPI-racet, det er vel fullstendig ubrukelig. Jeg klarer knapt å bruke noe over 1000 DPI selv (kjører 400-800 normalt). Men det er som alle andre produkter med høye tall, særlig i hifiverden er dette svært god butikk (ikke for kjøperen riktig nok). Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Er uansett den som styrer musen som avgjør. Om varen er uber pro osv. Gir ingen mening om det er en ubrukelig person som styrer den. Logitech MX518 ftw.... Lenke til kommentar
dbass Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg bruker har mus med 4000 dpi, og denne står til maks. Kunne gjerne hatt en tusen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå