democracymaifest Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Hei, ca. 1 uke siden merket jeg en skalla flekk midt i brystet. Jeg er veldig hårete, (hele bryst/mage er full av hår) og derfor merket jeg det med en gang. Siden da har jeg funnet skalla flekker på ansiktet: en under øye på begge sidene, en bitte liten på øvre del av barten, en i halsen over adamseplet, og en i hver side nederst i skinnet mitt. Jeg har lest at dette kan være forårsaket av stress, men jeg vil få det profesjonelt sjekket ut. Jeg har lest at hudlegen også tar seg av hår eller hårtap. Jeg har en time hos hudlegen om ca 3 uker for kviser, men kan jeg ta det opp med han eller bør jeg bestille en time hos fastlegen min? Takk for hjelpen. Endret 5. mai 2017 av democracymaifest Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Mulig du har alopecia areata. Be fastlegen din om henvisning til dermatolog. Edit: Sikkert like greit å ta dette opp med hudlegen når du først har time der. Endret 5. mai 2017 av Børt-Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå