Hofer Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Det er klart for ny sesong i King of Nordic, og det norske deltakerlaget er spente på motstanderne.E-SPORT: – Vet ikke hva vi kan forvente Lenke til kommentar
FuruaN * Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor bilde av Hallzerk, og intervju med trutte? :thinking: Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor bilde av Hallzerk, og intervju med trutte? :thinking: Truth hadde ikke bilde, men Hallzerk ønsket å ha med sitt i artikkelen. Bedre enn å ikke ha bilde Lenke til kommentar
Truth Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor bilde av Hallzerk, og intervju med trutte? :thinking: måtte ta selfie for kon sin bilde greie så du får se meg iquell furu! Lenke til kommentar
Monseen Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor bilde av Hallzerk, og intervju med trutte? :thinking: måtte ta selfie for kon sin bilde greie så du får se meg iquell furu! ÅH endelig, ryktene sier at erikHD har hår som en persisk prins og et smil som får trusene til å falle av jentene.. Gleder meg!! 3 Lenke til kommentar
enzj Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Så dette er ansiktet til denne truth, han er et talent som jeg har fulgt lenge med på, lykke til i KON gutter Lenke til kommentar
LOLCHRISLOL Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Så dette er ansiktet til denne truth, han er et talent som jeg har fulgt lenge med på, lykke til i KON gutter jasså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå