Blib Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Heh, greit, litt banalt, men hvordan pokker uttaler man Nokia 6600? Det jeg har prøvd meg på er vel: - Nokia sekstisekshundre (Noe som faktisk også er feil nummer, men er enklere å si ) - Nokia seksseksnullnull - Nokia sekstusensekshundre - Nokia sekstiseksnullnull (Det som vel hører greiest ut?) Hvordan skal det sies? Gidder ikke skrive ned mer nå. Nå som jeg faktisk fikk skrevet dem ned tror jeg nok at den nederste av dem der sikkert er den greieste forresten... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jamen er det "Seksti-seks-null-null" eller "seks-seks-null-null"? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 tror folk sier sektiseks null null.... det har jeg har hørt om lignende modellnavn som f.eks. trettitre null null osv.. jeg derimot sier seks tusen seks hundre, fordi det høres verst ut Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 66 null hull sier jeg Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 På reklamen for telefonen sier de seksti seks hundre Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 På reklamen for telefonen sier de seksti seks hundre det tyder vel på at det er slikt det er ment da hmm... trettitohundre og femtienhundre og sektisekshundre osv høres jo bare teit ut synes jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Seksti-seks-hundre: 66100 eller 60600! Tydeligt feil! :/ Lenke til kommentar
pojan Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mye som kan diskuteres gitt! Jeg sier sekstiseks-null-null iallefall... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sekstiseks dobbelnull Jeg sier sekstiseksnullnull. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Seksti-seks-hundre: 66100 eller 60600! Tydeligt feil! :/ Så naar du sier 2 hundre kr saa mener du altsaa 2100 ? 66hundre er som kjent 6600, men visst jeg hadde snakket om penger så ville jeg nok sakt 6tusen sekshundre. Off Topic: Er det noen som har WorldMate 1.2 som dem kunne ha lånt meg ? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Og hvordan sier dere nokia da?? sier dere nooookia liksom, eller nokkia?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Må nok bli nookia med to o`er. Du dro den litt for langt. Ellers er det mange som sier nokja. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I skandinavia sier vi sikkert Nooookia...men i Japan sier de sikkert Nokkkiaaaa!!! :-) AKIRA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva med statene da? De har jo sin egen måte de også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 sekstiseksnullnull.. men de med 10/20/30/40/50 på slutten blir trettitoti, trettitreti, åttitoti, etc.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg utaler det slik: Nokkja og seksti-seks-null-null Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva med statene da? De har jo sin egen måte de også. i statene sier di nokkia Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) statene har jo litt "kraftigere" og renere utale en engelskmennene... en amerikansk reklame: (0 rettskriving, kun utale) nokkja cønecting peepole ps. når jeg går innpå nokia sine amerikanske sider ser jeg ikke 6600 den finnes jo ikke der eller? ps: de har litt anerledes design linje;se her Endret 5. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Seksti-to-hundre, tretti-to-hundre osv. er det som faller meg naturligst.., og det er også det jeg sier til vanlig... På **10-modellene blir det tretti-tre-ti osv. Nokia uttales Nokia (rett frem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå