Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har et spørsmål som sikkert er veldig teit . Hva er koden får å bruke en <td> som link? Prøvde det som slo meg først: <td href="hei.html">Blablabla</td> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vet ikke om det funker, men du kan jo prøve med <table> <tr> <a href="#"><td>dshsdy</td></a> </tr> </table> Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Funka ikke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 tviler på at det funker ja... Går vel an med javascript, onClick='url("url")' elns.. er ikkje heilt stødig på javascript Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Det kan godt være javascript. Tenke bare at det funka greit i html Lenke til kommentar
designerus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://www.designerus.com/all_that_kind/lalala.html Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Må det bildet være der? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har enten javascript på td'en slik som arve87 nevnte, eller vanlig html slik som designerus nevnte. Jeg ville heller foretrukket designerus sin versjon, siden navigasjon helst bør unngås med javascript (nå var det min mening ). Men nei, bildet må ikke være der, du kan med andre ord leke litt mer med CSS, og du kan putte inn background-image på A elementet istedet. Et eksempel på "TD" som blir knapp: <style type="text/css"> #knapp a { display: block; width: 80px; height: 40px; border: 1px solid blue; background-color: #FFFFFF; color: #000000; } #knapp a:hover { background-color: #00FFFF; color: #000000; } </style> <table> <tr> <td id="knapp"><a href="http://www.vg.no"></a></td> </tr> </table> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå