Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Godt komponert landskapsbilde fra Molnes på Vigra. Er det her du ville premiere meg med tur for å besøke dustehuene? Har vi felles kjente her ute :-). Nå må jeg haste ned for å rekke morgenfilmen og lurer på hvilken overraskelse Morten Krogvold har i dag. I går så vi Tom Hollander spille Dylan Thomas i "A Poet in New York". En film med en artist som drukner seg i alkohol og utømmelig selvforakt. Krogvold innledet med at det ikke var "Politiskolen 5" vi skal vise, han er på alle måter en person jeg håper vi får beholde lenge selv om han fylte 67 år på åpningsdagen 3. mai. Ha en god dag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2017 Godt komponert landskapsbilde fra Molnes på Vigra. Er det her du ville premiere meg med tur for å besøke dustehuene? Har vi felles kjente her ute :-). Nå må jeg haste ned for å rekke morgenfilmen og lurer på hvilken overraskelse Morten Krogvold har i dag. I går så vi Tom Hollander spille Dylan Thomas i "A Poet in New York". En film med en artist som drukner seg i alkohol og utømmelig selvforakt. Krogvold innledet med at det ikke var "Politiskolen 5" vi skal vise, han er på alle måter en person jeg håper vi får beholde lenge selv om han fylte 67 år på åpningsdagen 3. mai. Ha en god dag! Mvh Gunnar God morgen Gunnar! Ja, det er tur hit ut som er premien. Her kan en legge opp turen etter ønske. Veldig fin tursti langs fjæra for dem som ikke ønsker/eller kan å gå runden over fjellet. Kos deg på filmfestivalen! Det er sikkert lærerikt og kjekt Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Ser super fint ud..fint med lyset ..er vel aftensolen.flot med bjergene ude i det fjerne Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Grunnet litt urolig venstrehjørne oppe ville jeg vurdert en drøy cm kutt til venstre og kanskje noe sånt som det samme oppe. men det må prøves litt for å unngå linjer direkte i krysset, men helt en ut på venstre ramme og en ut på øvre. Grunnen til at jeg deler det på to sider er at jeg ikke vil ta alt oppe for ikke å fjerne for mye av den mørke skya. Bortsett fra nevnte sitter jo utsnitt og komp, lys, dybdeskarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Fint bilde. Men hvorfor ikke kutte det ned under den mørke skya? Da blir det mer ro der oppe på venstre sida. Fin skarphet og lys her. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Godt komponert landskapsbilde fra Molnes på Vigra. Er det her du ville premiere meg med tur for å besøke dustehuene? Har vi felles kjente her ute :-). Nå må jeg haste ned for å rekke morgenfilmen og lurer på hvilken overraskelse Morten Krogvold har i dag. I går så vi Tom Hollander spille Dylan Thomas i "A Poet in New York". En film med en artist som drukner seg i alkohol og utømmelig selvforakt. Krogvold innledet med at det ikke var "Politiskolen 5" vi skal vise, han er på alle måter en person jeg håper vi får beholde lenge selv om han fylte 67 år på åpningsdagen 3. mai. Ha en god dag! Mvh GunnarGod morgen Gunnar! Ja, det er tur hit ut som er premien. Her kan en legge opp turen etter ønske. Veldig fin tursti langs fjæra for dem som ikke ønsker/eller kan å gå runden over fjellet. Kos deg på filmfestivalen! Det er sikkert lærerikt og kjekt Fra fjæra må del vel bli med froskemannsdrakt. Har planer om Innerdalstårnet når snøen forsvinner:-) Dessuten har jeg kjentfolk på Molnes uten at jeg vil kalle dem dustehuer:-) Ha ei flott helg! Vi koser oss i Kristiansund inntil videre med mobilkontakt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Flott komponert landskapsbilde med flott fargepalett , lys og skarphet . Er enig med Fredrik i et toppkutt , men da må det kanskje også kuttes noe i venstre kanten , Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg