Alest96 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hei, er på utkikk etter en ny kontorstol da min gamle er ganske stygg og utslitt.. Har sett nømye på Dxracer, og er egentlig ute etter å høre erfaringer om dem. Om det det skulle bli dxracer stol så vurderer jeg drifting, formula eller racing series. Kom gjerne med andre innspill om GODE kontorstoler som funker bra til å spille med, men samtidig som man kan sitte å se film eller videoer med også. Er ca 172 høy, og veier omtrent 72kg. Normal størrelse på kroppen. Ønsker helt skinnstoler, og gjerne en som også ser bra ut. Prisen er ikke så veldig nøye, men tenker ca 3k ish. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg har kjøpt 2 x DX Racer Formula til ungene. Begge stolene er daglig i bruk og har vært gjennom 2 TG. Veldig god kvalitet, behagelige stoler og tåler å bli brukt over lang tid. Positivt at det er relativt enkelt å få tak i reservedeler og. Racing series har jeg ikke noe erfaring med. Lenke til kommentar
Mikael80 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg har selv søkt etter en god kontorstol. Det er mange ergonomiske kontorstoler, men er det en billig kontorstol du leter etter, en brukt kontorstol eller "bare" en god kontorstol? Jeg anbefaler HÅG Capisco, men vennligst sjekk https://www.dengodestol.dk/. De har anmeldelser av billige og dyre stoler som Herman Miller Aeron. Valgte selv Håg Capisco 8106. Jeg håper du finner en god stol :-) Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå