Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Her ble jo skjegget kledelig beskåret så slipper han å gå til friserdama slik jeg gjorde da skjegget begynte å kile meg på puppen. Flott portrett. Et kutt over panna så solbrillene forsvinner er også en mulighet her som gir et enda mer intimt og tettere utsnitt. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 De er flotte disse portrettene dine, Pål. Jeg synes solbrillene skal være med her. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Flott portrett med biker-aktig look , her hører solbrillene absolutt med . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Flott portrett der solbrillene så absolutt må være med. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Takker for fine kommentarer:-) Ville ha med litt av brillene også, da det er en del av hans image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg