Snylter Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hei Jeg er dessverre ganske blank på regnskap, og nå har jeg vekket mitt gamle ENK til live igjen etter å ha vært lønnsmottaker i over 10 år. Det forventes en omsetning på i overkant av 500k i år og rundt millionen neste år.. Det går i salg av konsulenttjenester og jeg kommer til å ha relativt få kunder (max 3-4) Det blir svært få eiendeler i ENK da kundene stort sett leverer utstyret jeg jobber på. Noen gode tips til regnskapsprogram eller regnskapsfører? Jeg holder til i Oslo og all virksomhet er i samme kommune. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Det ble visst dårlig respons her. Har du valgt regnskapsprogram? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2017 Nei, jeg har faktisk valgt å ikke forholde meg til dette gjennom at jeg har inngått samarbeid med et firma som utbetaler lønn til meg og håndterer faktureringen. Jeg ble overrasket over hvor lite dette koster meg, alt i alt er det en avtale som er ganske gunstig for meg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Bortsett fra at lønn fra eget enk ikke er riktig ord, så høres det ut som du har funnet en bra løsning. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Det er ikke lenger fra mitt enk. jeg har formelt sett blitt ansatt og får lønn fra de som totalt blir overraskende bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå