Adrax Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Jeg sendte Dustinhome en ganske standard epost torsdag forrige uke om reklamasjon på min ASUS laptop siden ene vifta streika. Sendte dem melding på facebook igår for å spørre om de hadde mottatt eposten min og har ikke fått noe svar. Ser at de har vært aktiv på facebook siden jeg sendte meldingen. Står følgende på sidene dems: "Alle henvendelser besvares så fort som mulig, og senest innen 48 timer. " Er dette en typisk tid hvor de har det ekstra hektisk eller noe? Tatt sommerferie allerede? Eller bare ignorerer de meg fordi de kan tape penger i en reklamasjonssak..? Er det flere enn meg som sliter med å få svar fra dem? Endret 4. mai 2017 av Adrax Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Å du kan ikke ringe til dem fordi? Regner med de får en del mail i løpet av en arbeidsdag og det tar nå litt tid å gå gjennom det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Det tar sikkert litt tid, men jeg har alltitd fått svar jeg har vært fornøyd med hos dem. Senest sist uke fikk jeg kreditert noen 4,5 år gamle komponenter hos dem! Hele saksbehandling fra jeg tok kontakt til jeg fikk kreditert varene tok ca. 45 dager. Saksbehandlingen kunne sikkert vært raskere, men så lenge konklusjonen er "rett", ser jeg ikke på behandlingstiden som problematisk. Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Ring dem. Ikke send mail. Mail tar alltid mer tid hos kundeservice, de får inn ekstremt mye mail hele tiden og må sikkert også luke ut masse spam. Jeg ringte dem en gang på en laptop med problemer og det ble løst veldig kjapt og uten noen problemer. De er ganske seriøse så de unngår deg nok ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Pleier alltid å få et generisk svar ala, "Vi har mottatt din henvendelse og vil komme tilbake til deg snarest mulig. Hilsen [insert] Dustin". Det er jo det butikkene stort sett mener med at de svarer innen X-timer/dager. Jeg sender alltid mail så jeg har ting skriftlig, men tar gjerne en telefon først. Har aldri opplevd å ikke få svar raskt, stort sett et generisk svar i løpet av noen få timer. Når det er snakk om reklamasjon så skal du bare få et nummer til å slenge i esken når du sender PC'en tilbake, lengste jeg har ventet på det er vel 4-5-6 virkedager fordi reklamasjon må gjennom noe godkjenningsgreier først. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2017 Fikk svar på fredag etter at jeg hadde postet denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå