FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe ny PC i slutten av desember, vente til kalenderne er ferdig, hehe... Og har nå tenkt 1 dag på om jeg skal kjøpe det Lanparty kortet hos HK.no. Tilbudet var 1.295, MEN NÅ STOD DET OVER 1.4k der!! iikkkk! Noen som vet noe om dette? Er de utsolgt Hadde gledet meg til å kjøpe dette kortet, men til den prisen blir Asus "ettellerannet" Deluxe/GD bedre... Endret 4. desember 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har tenkt til å kjøpe ny PC i slutten av desember, vente til kalenderne er ferdig, hehe... Og har nå tenkt 1 dag på om jeg skal kjøpe det Lanparty kortet hos HK.no. Tilbudet var 1.295, MEN NÅ STOD DET OVER 1.4k der!!iikkkk! Noen som vet noe om dette? Er de utsolgt Hadde gledet meg til å kjøpe dette kortet, men til den prisen blir Asus "ettellerannet" Deluxe/GD bedre... Jøss så rart! PS. Det heter Asus A7N8X Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 *langt navn* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Lager: 10-49 Klokken er ikke 24.00, de har igjen en haug med HK, HVA DRIVER DE MED? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Har bestilt et nå, kan hende jeg ombestemmer meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå