War Related Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg evga power supply 650w gold, men ettersom jeg ser bakpå på power supply-en er jeg usikker på hvilken av portene som kabelen til grafikk kortet skal i. (Er helt ny med å bygge pc og det her kommer til å være min første build så unnskyld hvis jeg virker dum nå) Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Les manualen til PSU og grafikkort. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Jeg har ikke det powersupply, men jeg tror jeg google'd og fant bildet og jeg ser det er VGA1 helt til VGA4 ?? Regner jo med at grafikkortet ditt skal inn i en av disse, bare å starte med grafikkort nummer 1 (VGA1) . Med mindre andre mener noe annet. Edit: Om disse er farge kodet med f.eks rød, så sier manualen bruk rød kabel. EVGA Supernova NEX750G / 650G <-- Denne ? Endret 4. mai 2017 av funkweb Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) VGA menes på godt nok skjermkort, så det er det du skal bruke ja. Du kan koble på hvilken som helst av de det står vga på. Ps: Det skal uansett ikke være mulig å fysisk koble feil. Endret 4. mai 2017 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå