FenrisC0de Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hei, kjøpte i dag en WDC 120GB 8mb cache 7200rpm Special Edition Hardisk.. og jeg har nettopp formatert den.. så ser i jeg i Computer management og Disk Management at den er ikke helt som de andre jeg har i pcen.. "Layout" på de andre diskene er betegnet som "partition".. greit nok "Layour" på min nye disk er betegnet som "Simple"... "Type" på de andre diskene er betegnet som "Basic"... greit nok "Type" på min nye disk er betegnet som "Dynamic"... så er det sånn det skal være? er dette noe nytt (Simple\dynamic).. lenge siden jeg skaffet meg ny HD nemmelig.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dynamiske disker er noe herk. Jeg har ikke XP, så jeg vet ikke hvordan du får fikset det, men ikke legg noe på den før du får gjort den 'basic' igjen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) noen som vet hvordan jeg kan gjøre den basic! Endret 4. desember 2003 av Earth657 Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dynamiske disker er noe herk. Jeg har ikke XP, så jeg vet ikke hvordan du får fikset det, men ikke legg noe på den før du får gjort den 'basic' igjen. Har du noe mer konkret å si om saken eller noen linker? Har selv akkurat tatt en ny harddisk i bruk og den ble også satt opp slik. Jeg søkte og leste litt om det, men det så jo ut som en god idè å la den forbli "dynamic" og "simple". Ikke? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du kan søke på forumet, og se hva som har skjedd med folk som har tatt dynamisk oppsatte disker og puttet inn i en annen maskin med f.eks W2k. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du kan søke på forumet, og se hva som har skjedd med folk som har tatt dynamisk oppsatte disker og puttet inn i en annen maskin med f.eks W2k. Var endel poster om emnet, men det sto lite konstruktivt der. Får vurdere om jeg kanskje skal tømme den og reformatere selv om jeg ikke helt vet hvorfor. Har ikke tid til å sette meg inn i saken nå, så det er vel like greit å gjøre det nå som det er lite på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå