aklla Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg har lett rundt på Ebay, DX osv på leit etter en billig beskyttende klokkereim, type den under: De har har funnet på Ebay sender enten ikke til Norge eller skal ha en formue i frakt. Jeg bryr meg ikke veldig mye om hvordan den ser ut, eller at det generellt sett ikke ser bra ut i det hele tatt med slike reimer. Jeg kommer utelukkende til å bruke den på øvelser, da er greit å ha noe som beskytter klokka når man leker krig i skogen. Det må være 22mm. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg kjøpte egen klokke til nøyaktig det samme formålet; Casio F91W. Kosta under en hundrelapp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Poenget er jo å bruke min egen klokke, en Gear S3. Casio F91W er jo ikke akkurat noe erstattning for den, annet enn at den viser tiden Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 http://www.ebay.com/itm/US-Commando-Cotton-Acu-Cammo-Watch-Band-w-Face-Cover-Flap-9-3-4L-each-E051-/122351387628 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå