JKJK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) På min laptop (den er kjøpt opp og solgt videre av evercom, men den heter i utgangspunktet arm nw38) er det en velkjent "fn" knapp som enablerer b.la. num-pad på bokstavdelen av tastaturet og justering av brightness ect. Til vanlig må man jo holde inn denne knappen for å f.eks få tall på bokstav-delen av tastaturet, men nå har knappen plutselig bynt å virke omvendt! Jeg må rett og slett holde den inn for å få bokstaver, ellers skriver den bare tall! Justering av brightness og lyd ect, fungerer derimot som normalt (må holde inn knappen for å få disse mulighetene). Dette skjedde plutselig uten forvarsel da jeg satt å spillte kingpin! Hvis jeg tar ut den eksterne musen og restarter pc'n, funker det greit, men straks jeg setter inn musen igjen, blir knappen invertert. Har lett i BIOS (er ikke så mye å tukle med, men...) og prøvd å re-installere drivere til mus og tastatur, samt andre systemenheter. Har også prøvd "last known good configuration" (kjører win2000 sp4 btw...). SKIKKELIG snålt! Endret 4. desember 2003 av DJ-JK Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Num lock? Eller kanskje du har aktivert "Sticky Keys" from hell! Värste oppfinnelsen noen gang! Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du har sannsynligvis mer peiling enn som så, men har du sjekket at ikke numlock skrur seg på av en eller annen grunn? Evt sjekket i musedriverne om det er en setting for å bruke piltaster/numerisk tastatur til å emulere mus.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 *LOOOOOOOOOL* numlock såklart!! HAHA! visste ikke at den knappen fantes på denne laptopen engang! hvor treig går det an å bli Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 noen laptoper har noe som heter "key lock" eller liknende.. kan være det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ahhh...hater Sticky Keys. Får op den fordømte ruta og så etter at eg har hooket av den "Don't enable Sticky Keys" så kommer den f**** meg opp igjen, men den er heldigvis borte nå Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 for de som ikke skjønte det, det var faktisk num lock som var problemet bruker jo aldri den knappen på laptopen til vanlig, så tanken på at det kunne være den var jo langt i fra tilstede! Lenke til kommentar
birkeline Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du har herved fått tildelt tittelen erke-dj. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 opplagte feil er vanskeligst å finne Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 opplagte feil er vanskeligst å finne takk, det trengte jeg! *scraaatch* Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg gikk 24 av 72 timer på et lan uten lyd.. høytalerene funket ikke.. men etter jeg hadde gitt opp kom noen å trykte på "on" knappen på sub'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå