AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Får bare til å starte anonyme tråder i testpost delen av forumet, og ikke andre steder som sosialt, samfunn osv. Hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 61c49...bf5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Det er bare åpenet enkelte deler av forumet. Der du ikke får gjort det er det ikke aktivert, heldigvis. Hvorfor spør du som anonym egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg bare tester funksjonen, haha :-) skulle se om det fungerte. Anonymous poster hash: 61c49...bf5 Lenke til kommentar
Nitupsar Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Får bare til å starte anonyme tråder i testpost delen av forumet, og ikke andre steder som sosialt, samfunn osv. Hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: 61c49...bf5 Hvordan starter man en tråd? Jeg har lett overalt..... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Såppass avansert at du må inn i kategorien du vil poste i, og så trykke "Skriv ny tråd". Lenke til kommentar
Nitupsar Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Såppass avansert at du må inn i kategorien du vil poste i, og så trykke "Skriv ny tråd". Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå