hanskongen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg fikk et litt morsomt problem tidligere i dag etter at jeg hadde fjernet noen reklame bannere (Lycos Sidesearch) fikke jeg melding om at siden ikke kan vises i IE6. dette gjaldt absolutt alle sider jeg forsøkte..... Ping, Kazaa, Windows Media og alt annet fungerte bra.... Etter å ha klødd meg i hodet ganske lenge, prøvde jeg å skrive en web adresse i "Explorer" etter å ha åpnet "Min datamaskin" og siden fungerte helt smertefritt.... men når jeg prøvde å åpne en link i et nytt vindu, fikk jeg feilmeldingen igjen.... Løsningen fant jeg omsider et lite program som heter LPS-FIX. Det rydder opp i WinSock 2 instillingene, uten at jeg skal utdype det noe nærmere.... Jeg tenkte at om noen andre opplever samme problem kan det være verdt et forsøk å prøve det ihvertfall.... [url="http://www.cexx.org/lspfix.htm"]LSP-Fix[/url] Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Vet du hva; Du er rett og slett en engel! Fikk akkurat samme problemet etter å ha fjernet Lycos Sidesearch, søkte på forumet etter dette problemet og fikk løsningen av deg. Igjen takk. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det var jo litt mer enn bare litt betenkelig at Lycos-programmet tydeligvis leder deg til sin egen DNS-server for å kunne følge absolutt alle oppslag du gjør på nettet. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Bare koselig å kunne hjelpe, det er vel det slike forum er til.... Og ja, jeg synes det er veldig betenkelig at "Lycos sidesearch" opererer på den måten de gjør. Jeg har sendt en mail til dem hvor jeg ber dem forklare hvorfor dette skjer. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Viss du får noe svar fra dem, post det her! Lenke til kommentar
total Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tar opp igjen ne gammel tråd igjen: hvordan får en fjernet lycos sideserch? har erfaring med en hel røys adware som jeg har fjernet, men sidesearch vil bare ikke vekk! Jepp: har adaware, og spybot S&D Nope: har ikke peiling på regedit _i det heletatt_! (hjelp) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tar opp igjen ne gammel tråd igjen: hvordan får en fjernet lycos sideserch? har erfaring med en hel røys adware som jeg har fjernet, men sidesearch vil bare ikke vekk! Jepp: har adaware, og spybot S&D Nope: har ikke peiling på regedit _i det heletatt_! (hjelp) Har du oppdatert Spybot Search and Destroy? Har du prøvd å kjøre Spybot S&D i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
total Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 1: ja 2: nei, hvordan kommer en i sikkerhetsmodus nå igjen? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 1: ja2: nei, hvordan kommer en i sikkerhetsmodus nå igjen? Trykk inn/hold inne F8 rett før windows begynner å loade. Lenke til kommentar
total Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 det funket fint dårlig. noen som har noen bedre måte å fjerne lycos sidesearch på? finner den ikke i "legg til/fjern programmer" og har allerede lastet ned "noe" p lycos nettsider som skulle fjerne sidesearch. (noe det ikke gjorde) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 det funket fint dårlig. noen som har noen bedre måte å fjerne lycos sidesearch på? finner den ikke i "legg til/fjern programmer" og har allerede lastet ned "noe" p lycos nettsider som skulle fjerne sidesearch. (noe det ikke gjorde) Prøv noe som heter Spysweeper. Har ikke noe erfaring med det selv, men verdt å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå