lasse_hansen87 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hei sann. Har en maskin med Windows 10, maskinvare er Gigabyte hovedkort med i7 4790K 4.0Ghz prosessor. 16GB ram. Samsung SSD disk, EVGA FTW 1080 skjermkort. Maskinen har aldri vært clocket eller noe sånt.. Men har fått en ganske irriterende og rar feil, etter hva jeg kan huske så kom den nå etter siste store Windows 10 oppdateringa.. Bruker Microsoft konto med pin-kode når jeg skal logge på maskinen. Feilen er at, når jeg slår av maskinen, og hvis jeg skrur den på igjen neste dag så starter den opp som vanlig, men akkurat når den skjermen hvor man skal logge inn, og taste pin-kode, den skjermen kommer ikke opp, isteden så blir hele skjermen svart med en blå/svart/hvit stripe tvers over skjermen, ikke midt på, men litt opp. Der står den bare, maskinen verken jobber eller noe når den står der. Og det ender med at jeg må trykke på "start på nytt" knappen. Og da starter den på nytt og alt funker normalt.. Når jeg skal skru av maskinen også så slår den seg av på normal måte, men akkurat idet den skal skru seg av så står den lenge og går etter å ha avsluttet Windows og sånn, føre den tilslutt slår seg av.. Hva kan dette være, og hva skal jeg gjøre? Føler jeg har prøvd mye, alt fra clean install til å oppdatert alle drivere og sånt. Trenger sårt et tips =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå