Arodem Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Valve lar nå publikum se supportstatistikken på nettbutikken.Rundt 50 000 ber Steam om å få tilbake pengene for spill hver dag Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Slett ikke overraskende. Steam har mange kunder og det er vanlig å bruke returpolicyen deres til å teste om man liker et spill. Jeg trodde faktisk det var tanken. 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Har vel bare brukt dette en gang og det var i forbindelse med No man's sky. Det er kanskje ikke så merkelig at en del velger å bruke dette som en "demo funksjon". Men på sikt så tror jeg at steam tjener på praksisen så lenge en slik ordning bidrar til at kundene er fornøyde. 3 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Er ikke overraskende at det blir brukt ofte, når utviklere leverer uferdige møkka produkter som ikke engang funker eller inneholder det som er lovet. Har brukt tjenesten et par ganger grunnet forskjellige grunner, og er glad jeg har muligheten til det. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Grei ordning da ingen rekker å spille gjennom et produkt på den tiden du har før du ikke lengre får lov å heve kjøpet, og ingen "taper" på at du hever kjøpet da det ikke er et fysisk produkt. Endret 4. mai 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg har bedt om refund 2-3 gager. Pluss en gang til men da endte jeg opp med å kjøpe det igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Brukt det flere ganger uten problem. Forhåndsbestilt og spillet er elendig eller har tekniske problemer? Ingen problem lengre. Null risk ved å handle spill med en slik ordning. Heldigvis kommer samme system til Xbox/Win10 store snart. Og Sony må vel så store som dem er nå følge pent etter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Penga sitter nok litt løsere når det er mulig å få refund om man ikke liker et spill, så tror nok det er positivt totalt sett ja! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Ja jeg er vertfall langt mindre kritisk til å kjøpe spill nå etter refund muligheten enn jeg var før, en alt i alt utrolig kjekk tjeneste som jeg har brukt mye, men helt sikkert totalt sett gjort at jeg har kjøpt flere spill enn jeg hadde om jeg ikke hadde muligheten å refunde. Lenke til kommentar
Siggy90 Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Men når skal de stramme inn på salg av "kjøpe" spill, hvor utvikleren nesten ikke har gjort annet enn å kjøpe ferdige 3d assets og klipp/lim i unity? Dette er jo ett stort problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Det var vel press fra EU som gjorde at steam implementerte dette. Har selv brukt det 2 ganger, hvor jeg ikke har vært fornøyd med produktet. Om man misbruker muligheten vil steam kunne sanksjonere deg. Det er derfor ikke tenkt som en erstatning for demoer. Lenke til kommentar
Wishishi Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Og hvor mange salg har de pr dag? litt relevant for perspektiv Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) En alternativ løsning kunne vært å legge ut en gratis demoversjon av ethvert spill som ligger på Steam, der man f.eks. kan spille i to timer før man må kjøpe spillet for å fortsette. Jeg vet mange savner demoene som kom ut før av nesten alle spill. Endret 8. mai 2017 av Spartapus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå