Mushaboom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har et 9600XT, skal visst være "innebygget" temperaturmåler, ikke vet jeg om dette er for GPU-kjernen eller bare for kortet, men hvordan kan jeg skjekke hva temperaturen ligger på??? Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 du må gå inn på kontollpanel og noe annet.... husker ikke helt... hilsen THE SCORPION!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 du må gå inn på kontollpanel og noe annet.... husker ikke helt... hilsen THE SCORPION!! Tror det er litt teit å gi deg ut på et eventyr om temp. målinger når du ikke vet hvor mange ghz eller hva Intel er.. det blir veldig useriøst hvis du skal spamme forumet med masse drit på andres innlegg. Grunnen til at folk poster her, er at de kanskje virkelig trenger hjelp til noe.. det at du med dine basic egenskaper spammer er bare noe bullshit! GOD JUL Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg vil anbefale deg å laste ned AIDA32, der skal slike tempraturer vises så sant du har koblet opp skjermkortet riktig. http://www.dinside.no/php/art.php?id=33272&f=katnav Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 eller speed fan... tror det måler temp for skjerkort også Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det følger vel ikke med ett prog som måler tempen med kortet? bare lurer... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor i Aida kan man se temp.? Ka noen gi meg et bra prog. til å se div. temp? *link* Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan lese av temperaturen i AIDA32 ved å gå på Maskinnavn -> Sensor. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Du kan lese av temperaturen i AIDA32 ved å gå på Maskinnavn -> Sensor. men det er kun på CPU da Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har du bygd pc'n selv suzze? i så fall sjekk at alt sitter riktig. aida32 skal finne alle sensorer så sant du har innstalert ting riktig. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 QUOTE (azone @ 05/12/2003 : 15:00)Du kan lese av temperaturen i AIDA32 ved å gå på Maskinnavn -> Sensor. men det er kun på CPU da Nei, så lenge viften som snurrer har en temperatur sensor, vil den bli listet i AIDA32. I hvertfall gjør den det hos meg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Du må nok bruke det overklokkingsprogrammet som følger med kortet. Redline tror jeg det heter.... P@yNe: Motherboard Monitor, bruk google.com EDIT: Her har du en link Endret 5. desember 2003 av NorthWave Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror det blir "DISPLAY PROPERTIES > SETTINGS > ADVANCED" ... kanskje?! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) tror det blir "DISPLAY PROPERTIES > SETTINGS > ADVANCED" ... kanskje?! tror ikke det, fant ihvertfall ingen ting... edit: skal teste det som northwawe sa, har bygget pcen selv så får håpe alt sitter som det skal Endret 6. desember 2003 av suzze Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 funket ikke med redline heller.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvis ikke jeg husker helt feil så er det bare R9800XT som har tempmåler. Kan jo godt hende at jeg tar feil, men hvis du har letet igjennom hele kontrollpanelet og ikke finner hvor du kan måle denne av så vet ikke jeg hvertfall. Hvis du er veldig interresert i å finne ut hvor varmt kortet er så kan du jo kjøpe en temp-måler med flatmåler. Fest denne på baksiden av kortet hvor du ser pinnene fra VPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå