haugisen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hvordan ligger dere ann? På 2b) har vi valgt å skrive om EFU, ØA, SPIN og ØNSKE som salgsmetoder, vet dere om noen markedsføringmetoder? Lenke til kommentar
student_bi Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Lurer på 1 B, hva mener de med "redegjør detaljert for bakgrunn og hjemmel for innholdet"? Lenke til kommentar
student_bi Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Hvordan ligger dere ann? På 2b) har vi valgt å skrive om EFU, ØA, SPIN og ØNSKE som salgsmetoder, vet dere om noen markedsføringmetoder? sitter fast på den selv, har du funnet noen markedsføringsmetoder? Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Hvordan ligger dere ann? På 2b) har vi valgt å skrive om EFU, ØA, SPIN og ØNSKE som salgsmetoder, vet dere om noen markedsføringmetoder? sitter fast på den selv, har du funnet noen markedsføringsmetoder? Fant noe i boken idag, skal skrive om det imorgen så kan jeg skrive her va jeg fant ut Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 6. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2017 Lurer på 1 B, hva mener de med "redegjør detaljert for bakgrunn og hjemmel for innholdet"? Går gjennom innholdet i salgsoppgaven og hvordan det holder opp mot punktene i 6-7(2), god meglerskikk, og bransjenormen Lenke til kommentar
student_bi Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hvordan ligger dere ann? På 2b) har vi valgt å skrive om EFU, ØA, SPIN og ØNSKE som salgsmetoder, vet dere om noen markedsføringmetoder? sitter fast på den selv, har du funnet noen markedsføringsmetoder? Fant noe i boken idag, skal skrive om det imorgen så kan jeg skrive her va jeg fant ut Okei men mener de hvilke metoder du ville anbefalt for å selge inn deg selv som megler, eller hvilke du ville anbefalt for å selge huset til kunden? Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 7. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2017 Hvordan ligger dere ann? På 2b) har vi valgt å skrive om EFU, ØA, SPIN og ØNSKE som salgsmetoder, vet dere om noen markedsføringmetoder? sitter fast på den selv, har du funnet noen markedsføringsmetoder? Fant noe i boken idag, skal skrive om det imorgen så kan jeg skrive her va jeg fant ut Okei men mener de hvilke metoder du ville anbefalt for å selge inn deg selv som megler, eller hvilke du ville anbefalt for å selge huset til kunden? Som megler Lenke til kommentar
main-bitch Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Hei! Hvordan løser dere oppgave 2a? Hva skriver dere om på levere serviceløftet? Lenke til kommentar
pablo123 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Skal en ta for seg ekm modellen på oppgave 2a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå