Kanal123 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Hei! Jeg var da på sesjon del 2 i fjor, men fikk vite nå at med teori karakteren jeg fikk kan jeg "ikke" søke videreutdanning i forsvaret. Jeg fikk da karakter 3 eller 4, husker ikke helt. Jeg skal i sjøforsvaret i førstegangstjenesta mi, men jeg har hatt planer lenge om utdanning i forsvaret etterpå. Er det noen mulighet for meg med videreutdanning eller gjør denne karakteren en stopper for det? Håper på svar Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 AE 5 er kravet for å kunne ta en befalsutdanning. Jeg er litt usikker på om du får sjansen til en retest for befalsutdanning med en treer. Med en firer får du prøve på nytt hvis du blir kalt inn til opptak påen befalsskole. Nå kan du saktens få annen utdanning inne OR-korpset (OR 2-4) med lavere AE enn fem. 1 Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 slikk ræven til sjefen din i førstegangstjenesten å få en konge tjenesteuttalese eller du kan søke grenader opptak etter førstegangstjenesten, jobbe som grenader i 3-4 år, og deretter ta GBK å bli sjant. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Med AE 3 eller 4 hjelper det ikke med all verdens r*vsleiking eller grenaderkontrakt. Minstekravet er 5. Den eneste måten å få bedre karakter er å bli retestet. Når det er sagt er denne karakteren relativt konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå