Cthulhu Dawn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bare lurte på om det går an å sjekke hvor langt det er fra meg til sentralen, og i tilfelle hvordan? Har (dessverre) Telenor... Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ja telenor vet det... Eller du kan f.eks bestille SDSL via nextgentel eller catch så sjekker de lengden til deg fra sentralen... til meg er det 4320 meter og dermed fritt frem for SDSL.. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei, det er en veldig snill person her på forumet som kaller seg agvg Han har ihvertfall sjekket linjelengder for meg flere ganger, så det er jo verdt et forsøk å sende han en PM Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hei, det er en veldig snill person her på forumet som kaller seg agvg Han har ihvertfall sjekket linjelengder for meg flere ganger, så det er jo verdt et forsøk å sende han en PM Tusen takk ! Da fant jeg ut det... Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når jeg gjør et søk på Kapaks så står det: Merknad Det er produkter på linjen som ikke kan kombineres med det forespurte produkt. - Aksesslinje Delt tilgang Linjen har produktet analog telefoni Mulig produktklasse: ADSL 2048/256 Kan noen fortelle meg hva det betyr?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er produkter på linjen som ikke kan kombineres med det forespurte produkt. - Aksesslinje Delt tilgang At du har ADSL vil jeg tro. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Men hvordan får jeg sjekket hvor langt det er fra sentralen og hjem til meg da.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Men hvordan får jeg sjekket hvor langt det er fra sentralen og hjem til meg da.. Tja, du får ikke den infoen uten og ha tilgang til kapaks. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Men hvordan får jeg sjekket hvor langt det er fra sentralen og hjem til meg da.. Tja, du får ikke den infoen uten og ha tilgang til kapaks. jeg kjenner en kar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå