Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Dustehuer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg det er det mye av, meg inkludert:-). Jeg tok et lignende i sentrum av Santa Cruz på Tenerife. Mulig Fredrik har sett de også :-). Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg det er det mye av, meg inkludert:-). Jeg tok et lignende i sentrum av Santa Cruz på Tenerife. Mulig Fredrik har sett de også :-). Mvh Gunnar Men dette er tatt på Vigra...er visst noen der også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Etter tittelen går jeg ut fra at du har sjekket IQ på disse? Sett ut fra at de iferd med å bli litt grå i håret kan man vel anta at de har levd noen år. Hvorvidt de har så lenge igjen å leve er kanskje ikke så sikkert da det ser ut til at bare hodet er over bakken mens kroppen befinner seg nede i jorda - en avstraffelse det hendte japanerne brukte under brennende sol under annen verdenskrig. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Fint bilde lady, slike ved våtmarken hos meg. Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Festlig bilde av disse såtene som ga meg litt assosiasjoner til beatles-sveis.. Godt sett! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Troede det var noget fra et alderdomshjem :-D ligner gammelt hår ...Hilsen Sus ser nu meget sjovt ud.. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Alltid plass til noen dustehoder. Bra å se de u naturen også og ikkr bare på stortinget Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Trodde det var trollemors elleve små barn - festlig motiv og tittel mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg