Smedsrud Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Enda en analyse peker på utsettelse fra Apple, kanskje helt til neste år.RYKTE: – iPhone 8 kan bli utsatt til 2018 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Og hva så? Kanskje det er på tide å ta en pause i teknologijaget, det kan bli for mye av det gode. Om fem minutter legger jeg min 7+ på vent, og tar frem min gamle" (8 måneder) 6S+ som gjør jobben mer enn godt nok. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Nå har ikke jeg fulgt med på ryktene rundt iPhone, men var det forventet at iPhone 8 skulle komme i år? Hvorfor det? Er det ikke mer realistisk at det kommer en 7s og 7s plus i år, så kommer ikke 8 før neste år? 2 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Nå har ikke jeg fulgt med på ryktene rundt iPhone, men var det forventet at iPhone 8 skulle komme i år? Hvorfor det? Er det ikke mer realistisk at det kommer en 7s og 7s plus i år, så kommer ikke 8 før neste år? Akkurat. Jeg heller forstår ikke folk tror at det på død og liv skal komme en 8 i år. De har jo hatt dette systemet siden 2009 med 3G som så gikk til 3GS. 4 til 4S. 5 til 5S. 6 til 6S. 1 Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Nå har ikke jeg fulgt med på ryktene rundt iPhone, men var det forventet at iPhone 8 skulle komme i år? Hvorfor det? Er det ikke mer realistisk at det kommer en 7s og 7s plus i år, så kommer ikke 8 før neste år?Akkurat. Jeg heller forstår ikke folk tror at det på død og liv skal komme en 8 i år. De har jo hatt dette systemet siden 2009 med 3G som så gikk til 3GS. 4 til 4S. 5 til 5S. 6 til 6S. 10 års jubileet til iPhone er i år, ikke til neste år. Det er nok derfor folk forventer at apple lanserer noe "nytt". 1 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Nå har ikke jeg fulgt med på ryktene rundt iPhone, men var det forventet at iPhone 8 skulle komme i år? Hvorfor det? Er det ikke mer realistisk at det kommer en 7s og 7s plus i år, så kommer ikke 8 før neste år? Det var forventet at det skulle komme en spesiell iphone (ved siden av 7s og 7s+) i år med tanke på at det snart er 10 år siden den aller første iphonen kom ut. Det har blitt spekulert at den nye iphonen skal hete "iphone 8" / "iphone X" / enkelt og greit bare "iphone". Men i det siste så har det bare kommet dårlige nyheter om denne nye iphonen at det kanskje bare kommer en 7s og 7s+ i år. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Og hva så? Kanskje det er på tide å ta en pause i teknologijaget, det kan bli for mye av det gode. Om fem minutter legger jeg min 7+ på vent, og tar frem min gamle" (8 måneder) 6S+ som gjør jobben mer enn godt nok. De har vel tatt en pause i noen allerede, ikke vært så veldig stor grunn til å oppgradere de siste årene... Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 "Den nye iPhone-modellen kan få kant-til-kant-skjerm og ingen hjemknapp. Avbildet er en konsepttegning. Foto: ConceptsiPhone" Nei, neste iphone vil nok ikke se ut slik, heller ikke iphone 9 eller 10. Syntes det konseptbildet dere bruker er tullete og oppbrukt. https://www.tek.no/artikler/disse-fire-iphone-7-konseptene-er-helt-forskjellige/194245 "Totalt heldekkende skjerm – forlokkende men usannsynlig. Foto: Marek Weidlich" https://www.tek.no/artikler/rykte-neste-iphone-skal-trolig-hete-iphone-x-og-far-ansiktsgjenkjenning/367908 "En av de nye iPhone-modellene kan få kant-til-kant-skjerm og ingen hjemknapp.Her avbildet et par konseptbilder av en iPhone uten skjermrammer. " https://www.tek.no/artikler/du-ma-trolig-vente-ekstra-lenge-pa-den-neste-iphone-telefonen/382020 "Den nye iPhone-modellen kan få kant-til-kant-skjerm og ingen hjemknapp. Her avbildet et par konseptbilder av en iPhone uten skjermrammer. " https://www.tek.no/artikler/rykte-neste-iphone-far-trolig-et-unikt-design/351527 "Kant-til-kant-skjerm og ingen hjemknapp kan ganske bra ut. Konsepttegning. (Bilde: ConceptsiPhone)" Lenke til kommentar
bbios Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Gått rykter om en "IPhone edition" som sku lanseres ved siden av iPhone 7s/7s+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg